Goedendag allen,
Hierbij even een vraag waarvan ik nergens iets terug kan vinden op "het web".
Dit weekend ben ik op papier de eigenaar geworden van een prachtige C70 T5 Summum uit 2006. Uiteraard heb ik een uitgebreide proefrit gemaakt met de auto en dat voelde goed. Wat mij opviel was echter het volgende: wanneer het dak open is dan zit er achter de achterstoelen/rops een cover die de kofferbak bedekt. Hierop zitten twee soort van ronde kringetjes. Weet iemand wat dit kan zijn? En is dit eventueel weg te poetsen? Volgens mijn dealer komt dit vaker voor, ik kan het echter nergens terugvinden.
Alvast dank voor jullie expertise!
Gegroet,
Igor
Vraag aan huidige eigenaars m.b.t. aankoop C70 T5
- Marcnij
- 5th Gear member
- Contacteer:
die ontstaan volgen mij als je met gesloten kap de kofferbak te vol laadt.
bij gesloten kap zit dit paneel namelijk tegen het kofferdeksel aan.
Als je dan de kofferbak te vol hebt, dan drukt dat paneel tegen een beugel van het open/sluit mechanisme aan.
Je ziet dit inderdaad bij heel veel C70's.
Als je dan de kofferbak te vol hebt, dan drukt dat paneel tegen een beugel van het open/sluit mechanisme aan.
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Vorig MY2011 Volvo C70 D3 Geartronic, Summum, Magic Blue
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Geen Volvo meer
-
- 3rd Gear member
Klopt helemaal!Marcnij schreef: die ontstaan volgen mij als je met gesloten kap de kofferbak te vol laadt.
C70 II 2.4i Intro edition geartronic, MY2010, electric silver, calcite leer, Midir (zomer), Mirzam (winter), high performance, blis, meedraaiend xenon, RTI enz enz.
C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)
Eerder V70 T5 GT, alle opties, 2003, topauto!
C 70 2.4i summum geartronic, MY2008, emberblack, bruin leer, Serapis (winter), Mirzam (zomer)
Eerder V70 T5 GT, alle opties, 2003, topauto!
- Marcnij
- 5th Gear member
- Contacteer:
Nee, want het zijn deukjes (althans, bij mij en andere C70's waarbij ik het heb gezien)
Vorig: MY2011 Volvo V50 1.6D DrivE S/S Kinetic, Business line, Winter line, Black Saphire
Geen Volvo meer
. Huidig: BMW 118i Corporate Executive Sport. autoloos
Geen Volvo meer