Eerste Volvo/eerste auto! V70 2.5 10v

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
J-P
1st Gear member

kwik1 schreef: Gaaf! Ziet er goed uit zo! Blijf je volgen hier :)
Bedankt!!
Zelf:
'99 V70 2.5 10V

Ouders:
'05 XC90 D5 AWD
'04 Toyota Yaris 1.3
'69 Chevrolet Nova 5.0 V8
J-P
1st Gear member

Gisteren een andere voorbumper en koplampruitenwissermotor aangeschaft dus nu hoeft de auto nog alleen gepoetst te worden voordat die naar de spuiter gaat...binnenkort ook een afspraak maken voor het vervangen van de distributieriem en toebehoren...oftewel te portemonnee weer een stuk leger en mijn lijstje weer wat korter :D
Laatst gewijzigd door J-P op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelf:
'99 V70 2.5 10V

Ouders:
'05 XC90 D5 AWD
'04 Toyota Yaris 1.3
J-P
1st Gear member

Zo...ik meld mij ook weer even voor ieder wie het interessant vind. :D

Wat is er gebeurd? De afgelopen weken heb ik met mijn vader heel wat zaken van mijn lijstje kunnen wegstrepen, al het standaard onderhoud, zoals olie, filters, bougies etc is achter de rug. Maar ook minder standaard zaken zoals de carterventilatie, bak olie, motorsteunen en nog een aantal andere zaken heb ik allemaal kunnen wegstrepen. Binnenkort zal ik wel een lijstje sturen waar alles overzichtelijk op staat!

Ook heb ik de auto onlangs laten poetsen en de verlichting wat aangepast.

Wat is er momenteel gaande? Deze week krijg ik mijn voorbumper, motorkap, spiegelkappen en spoiler terug van de spuiter. Hebben we dat ook weer mooi voor elkaar! Zaterdag hoop ik de achterbumper weer te kunnen monteren en het huidige uitlaatspruitstuk te kunnen vervangen (deze is aan alle kanten gescheurd...) voor een nieuwe. Het is nog even afwachten op de onderdelen.

Wat moet er nog gebeuren? De belangrijkste punten op mijn lijstje heb ik bijna allemaal weg gestreept. Volgende week word hoe het er nu uit ziet mijn distributie riem en toebehoren vervangen + het ashoesje aan dezelfde zijde. En daarna? Hoe het er nu uit ziet heb ik dan alle technische zaken van de auto weg gestreept! Nog alleen wat punten op de I zetten en dan hoop ik over iets meer dan 4 maanden eindelijk zelfstandig te mogen rijden! 8-)
Binnenkort zal ik de foto's sturen van alle gespoten delen op de auto!

Voor nu heb ik een foto hoe die er na het poetsen uit zag (nog zonder wax).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door J-P op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Zelf:
'99 V70 2.5 10V

Ouders:
'05 XC90 D5 AWD
'04 Toyota Yaris 1.3
J-P
1st Gear member

Intussen alweer een paar maanden verder sinds de laatste post, de Volvo heeft in die tijd zowel optisch als technisch een hele transformatie ondergaan. Binnenkort meer toelichting! Voor nu wat foto's: (Ja hij is erg smerig...)
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Zelf:
'99 V70 2.5 10V

Ouders:
'05 XC90 D5 AWD
'04 Toyota Yaris 1.3
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”