Eerder gevalletje kinderstoeltjes denk ik. Ook heeft deze zo te zien de luxere Soft-leder? Die plooit wat meer met de jaren....
Verder wel mooie auto toch?
Aankoop V70 - advies en tips welkom
-
- 5th Gear member
Een goede onderhoudsbehandeling van het interieur kan veel doen lijkt me, en anders is praten met één van die bedrijfjes die auto's showroomklaar maken? Lijkt me een veel voorkomend dingetje.
Opvullen zou ik niet aan beginnen, daar krijg je alleen maar een rare bank van.
Opvullen zou ik niet aan beginnen, daar krijg je alleen maar een rare bank van.
-
- 2nd Gear member
Kijk, en dan kan het opeens snel gaan. Vandaag langsgegaan, proefrit gemaakt en gekocht. Er is een probleem met de airco, maar wat zoeken op het forum wees uit dat dit zeer waarschijnlijk het bekende probleem met de magneetkoppeling is. Ringetje er tussenuit halen en het zou weer moeten werken. Esbé was bereid mee te denken. Ik kan het probleem laten repareren bij mijn vaste garage en zij betalen dan de rekening (als het inderdaad de magneetkoppeling is en het bij een paar uur arbeidsloon blijft.
Net na thuiskomt werd ik ook nog gebeld door een particulier met wie ik eerder deze week contact had gehad. Het was niet zeker of zijn auto per direct beschikbaar was, wat voor mij wel een harde eis was. Nu bleek dat wel zo goed als te zijn, maar toen stond ik alweer thuis met mijn nieuwe Volvo. Niettemin een heel mooi exemplaar (ook een 2.5T Summum):
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volv ... e=lr&pos=3
Net na thuiskomt werd ik ook nog gebeld door een particulier met wie ik eerder deze week contact had gehad. Het was niet zeker of zijn auto per direct beschikbaar was, wat voor mij wel een harde eis was. Nu bleek dat wel zo goed als te zijn, maar toen stond ik alweer thuis met mijn nieuwe Volvo. Niettemin een heel mooi exemplaar (ook een 2.5T Summum):
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/volv ... e=lr&pos=3
- De Don
- 4th Gear member
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Overigens lijkt je laats aangedragen optie dubieus,in juni 2015 geïmporteerd en nu al een duplicaatcode op het kenteken?
Overigens lijkt je laats aangedragen optie dubieus,in juni 2015 geïmporteerd en nu al een duplicaatcode op het kenteken?
Laatst gewijzigd door De Don op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
De Don® logisch™.
-
- 2nd Gear member
Dank beiden. Wat betreft die laatste, ik heb tweemaal met de verkoper gesproken en daar was echt niets dubieus aan te bekennen. Je kunt je natuurlijk altijd vergissen, maar ik had niet het idee dat hier iets niet in de haak was. Verkoop was wegens verandering in persoonlijke omstandigheden. Het duplicaatkenteken was mij ook opgevallen, maar goed ik heb hier zonet ook een verhaal gelezen van iemand die z'n plaat in de wasstraat verloren was...!
-
- 5th Gear member
Die krijg je als je de platen kwijtraakt of, zoals bij deze wellicht, luxe platen bestelt en er niet bij vertelt dat je de oude platen meteen inlevert....De Don schreef:Overigens lijkt je laats aangedragen optie dubieus,in juni 2015 geïmporteerd en nu al een duplicaatcode op het kenteken?
- Hans oet Twent
- 8th Gear member
Congrats!
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!!
Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
-
- 2nd Gear member
Toch nog eens gegoogled op het effect van warmte op leer en een interessant draadje gevonden:
How To Remove Wrinkle From Leather Seats
Niet echt steun voor het gebruik van warmte voor het krimpen van leer, wel een verklaring. Daarnaast een schijnbaar deskundige uitleg.
Niet echt steun voor het gebruik van warmte voor het krimpen van leer, wel een verklaring. Daarnaast een schijnbaar deskundige uitleg.
Laatst gewijzigd door Ripley op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- hvt
- 5th Gear member
Gefeliciteerd.
Een droom die werkelijkheid geworden is.
En dan komt die droom ook nog uit ons mooie noorden.
Maar laat maar eens zien die V70.
Een droom die werkelijkheid geworden is.
En dan komt die droom ook nog uit ons mooie noorden.

Maar laat maar eens zien die V70.
V40 1997(MY1998), 1.8, 320000km, summergreen, LPG, ecc, cc, half leer, verlaagd, heldere donkere koplampen.
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
V70 2004, 2.4 (140pk), Black Sapphire, Thor 17", Eibach pro-kit -30, Xenon, vol leer, ecc, cc, schuif-kanteldak, spoiler, mistlampen, HP-speakers, CFE.
http://www.volvo-forum.nl/viewtopic.php?t=50941
-
- 2nd Gear member
Met enige vertraging hierbij een eerste eigen foto van het ding. Duidelijk te zien is enige velgschade van stoeprandjes. Dat wil ik ooit nog wel laten herstellen. Verder is de buitenkant optisch in goede staat.
Laatst gewijzigd door Jan-v-S op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 4th Gear member
Interesant, dan doen ale middeltjes die je op het leer smeert dus niks. Ja een beschermend laagje. Hoe zit dat dan met onderhoudsolie, trelt dat wel door de coating heen? Of moet leer echt alleen via de onderkant aangepakt worden?Ripley schreef: Toch nog eens gegoogled op het effect van warmte op leer en een interessant draadje gevonden:
XC70 2.5T 11-2003
V50 1.8 2005
V50 1.8 2005