Toen mijn 440 net voor de deur stond, stuurde hij prima, licht. Tot hij ineens zwaarder stuurde bij het parkeren. Merkbaarr zwaarder. Ik dacht het zal wel.
Nu is het nog steeds zo en wanneer ik in het reservoir kijk voor de olie bij draaiende motor, dan zit er een kleine tsunami in , het kolkt een beetje
Wie weet of dit normaal is? Mijn 480 stuurde in ieder geval veel lichter.
Ik denk dat er iets aan de hand is. Kan het kwaad?
Wie heeft dit ook, of weet iets?
Johan 440 sportsline nordic 1.8i 1997
zwaar sturen
- Vampie
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Stuur bekrachtiging? Zo ja, heb je de olie daarvan wel eens aangevuld? (Bij mijn wagen is het een zwart reservoir met erop "steering").
[toevoeging] ik heb nog ff gekeken bij mijn wagen, "Power Steering Fluid" staat erop. Als dit pijl te laag is dan zal hij zwaar sturen, contacteer je garage anders.
[toevoeging] ik heb nog ff gekeken bij mijn wagen, "Power Steering Fluid" staat erop. Als dit pijl te laag is dan zal hij zwaar sturen, contacteer je garage anders.
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
- marsm104
- 5th Gear member
- Contacteer:
Banden hebbben ook veel te maken met hoe licht je stuurt, of in elk geval de beleving. Ik heb er nu 195 >> 185 winterbanden onder, en dat stuurt direct een stuk lichter.
Banden al gecontroleerd?
Banden al gecontroleerd?
Groeten, Rick Marsman

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

Volvo S40 diesel 102pk Volvo 850 T5 1994

- Vampie
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Weet je dat zeker? Volgens mij zouden zomer banden juist lichter moeten sturen. Winterbanden hebben meer profiel dan zomerbanden, dus meer grip, dus zwaarder sturen.
Volvo 460 1.9 TD
- sytzos
- 2nd Gear member
- Contacteer:
maar johan das met alles zo!
als ik van de vrachtauto weer in mijn auto stap is het ook wennen.. die koppeling is bijvoorbeeld bekrachtigd.. dus zit ik in de volvo trap ik hem veel te zacht in
geeft niet jongen haha
als ik van de vrachtauto weer in mijn auto stap is het ook wennen.. die koppeling is bijvoorbeeld bekrachtigd.. dus zit ik in de volvo trap ik hem veel te zacht in

ehmm ben je standaard rijd je een VW heb je smaak rij je een Volvo