Vandaag aan de stoei gegaan nadat mede inzittenden muziek misten die volgens mij wel op de USB stick moest staan. Systematisch aan de gang gegaan, vergeleken, geteld, lijstjes geprint. Heb een aantal bevindingen / vragen die ik graag deel:
* Ca 20% vd nummers is idd niet zichtbaar. Naar wat ik kan zien zijn dat nummers die in de bestandsnaam meer dan x tekens hebben. Ik denk ca 60.
* Mappenstructuur op USB niet bruikbaar in Volvo (je kunt niet zien wat er op de USB staat in volgorde en structuur van de USB). Was bekend.
* Playlist zou dit laatste kunnen oplossen. En toen kwamen de frustraties:
- Playlist aanmaken lukt, wordt dan zichtbaar middels extra tabje aan de rechterkant
- Playlistnaam / USB inhoudt achteraf editen lukt niet, iig, wordt niet zichtbaar op Sensus. Op de 1 of andere manier blijft de oude content zichtbaar. Dus inkorten nummers, aanpassen artiestnamen etc helpt niet, nummers worden er niet zichtbaar door. Zowel niet in playlist (waarvan de naam ook de oude blijft ondanks wijzigen) als in de door Sensus gemaakte indelingen (album, artiest etc).
- USB leeggemaakt, bijgewerkte content erop helpt ook niet, oude blijft zichtbaar.
Questions:
- Laadt Volvo dit in een intern geheugen of op HD?
- Als oude nummers er dan na edit / aanvullen nog ongewijzigd opstaan, denkt 'tie dan dat er niets nieuws op de USB staat?
- Is er geen "refresh" optie ergens? Weet dat telefoons hier ook last van hebben, sommige apps doen automatisch een refresh, anderen soms, weer anderen hebben er een aparte optie voor (scannen).
Iemand betere ervaringen / oplossingsrichtingen? Liefst zie ik optie waarin ik gewoon de mapstructuur van de USB stick kan aanhouden en dat dan nummers daarin worden afgespeeld.
Blijft bijzonder, 2016, vlaggenschip, ICT