audio uitbreiden volvo s40 2004

Geleverd vanaf 2003
sjmaal
Starter

VolvoTech schreef: Een parrot direct aansluiten met Volvo naar Parrot kabelset is perfect.
Om te bellen dan dus.
(en niet als je tijdens het bellen achteruit gaat rijden want dan doen je parkeer sensoren het niet).

Een parrot direct aansluiten maakt dat je de uitgaande bedrading van de versterker naar de speakers 'onderbreekt' met de parrot unit en de audio van de parrot in die uitgaande lijn op de speakers wordt gezet.
Dit gebeurd idd dmv een klein versterkertje in de parrot.
Zoals gezegd prima om te bellen maar niet om audio af te spelen.
(al helemaal niet als je vraagt om audio verbeteringen in de vorm van andere speakers).

Wat je kunt doen is de MMMi+ plaatsen, deze zet de audio van de parrot netjes op de glasvezelbus en dus door naar de versterker.
Bijkomende voordelen zijn dat je parkeer sensoren blijven werken ook als je belt of muziek afluistert en ook je navi het blijft doen terwijl je muziek luistert...

Heeft je auto High performance of Premium audio dan is er ook nog een inbouw voordeel; je hoeft geen kabelboom te trekken van achterin de auto naar voren.
wilde de vraag weg halen maar gaat helaas niet meer dus maak ik het verhaal hier maar af ik ben genoodzaak om toch die mmmi te pakken van jullie. Heb contact gehad met grom audio uit us en die zeggen dat gaat hem niet worden met een single cd. dus gaan we maar even flink bek vechten met de vrouw om bij jullie een mmi te bestellen. :P :P :P
Laatst gewijzigd door sjmaal op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
VolvoConnection
2nd Gear member
Contacteer:

Heb sinds een maand of twee de MMMI+ erin zitten icm een Parrot Asteroid Mini en dat werkt prima qua muziek (eerder had ik de kabelboom optie en die kwaliteit viel tegen). Audiokwaliteit is prima en ik heb nu een iPod/iPhone aansluiting, USB en SD kaart. Ik gebruik de USB aansluiting icm een stick. De Asteroid werkt alleen niet met mijn telefoon als ik bluetooth tethering aan heb staan voor mijn TomTom. Dat ligt dus aan de Parrot spullen, niet aan de MMMI+. Tevens kan de ondersteuning van Parrot wat beter (weinig updates voor de Asteroid).
Volvo V50 2.4i 170pk (2004)
Subaru Impreza GT Prodrive 245pk (2000)
Volvo 480GT 119pk (1995)
Peugeot 205 heel weinig pk (1986)
Volvoconnection.com
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”