Alvast bedankt,
Koen.
psst, ze zijn hier nogal huiverig voor b merk bandjesLeslie Verhoef schreef: ik zelf heb Barum Bravuris als zomer set en dacht eerst wat is dit voor merk maar het is dus door continetal gemaakt behoorlijk wat bandjes gemonteerd en veel positieve reacties hoor ik er over
ik heb zowel me zomer als winter set Barum prima grip lekker stil en voordelig en slijtage valt me tot nu toe ook mee +- 30.000 km gereden en zien er prima uit.
Rij jij op een T5 met Hifly ??MartijnAbel schreef:psst, ze zijn hier nogal huiverig voor b merk bandjesLeslie Verhoef schreef: ik zelf heb Barum Bravuris als zomer set en dacht eerst wat is dit voor merk maar het is dus door continetal gemaakt behoorlijk wat bandjes gemonteerd en veel positieve reacties hoor ik er over
ik heb zowel me zomer als winter set Barum prima grip lekker stil en voordelig en slijtage valt me tot nu toe ook mee +- 30.000 km gereden en zien er prima uit.
Rij zelf op Hifly HF805, rijden heerlijk, alleen vrij veel slijtage(zachte bandjes & slecht camber achter)
In Grunn staat een C30 T5 op Barum banden, wonderlijke keuzes..DannyC30D5 schreef:Rij jij op een T5 met Hifly ??MartijnAbel schreef:psst, ze zijn hier nogal huiverig voor b merk bandjesLeslie Verhoef schreef: ik zelf heb Barum Bravuris als zomer set en dacht eerst wat is dit voor merk maar het is dus door continetal gemaakt behoorlijk wat bandjes gemonteerd en veel positieve reacties hoor ik er over
Rij zelf op Hifly HF805, rijden heerlijk, alleen vrij veel slijtage(zachte bandjes & slecht camber achter)
De achterzijde wel, voor ligt er wat anders omheen. Maar zou aan de voorzijde net zo makkelijk met Hifly rijden. Niks mis meeDannyC30D5 schreef:Rij jij op een T5 met Hifly ??MartijnAbel schreef:psst, ze zijn hier nogal huiverig voor b merk bandjesLeslie Verhoef schreef: ik zelf heb Barum Bravuris als zomer set en dacht eerst wat is dit voor merk maar het is dus door continetal gemaakt behoorlijk wat bandjes gemonteerd en veel positieve reacties hoor ik er over
Verklaar je nader?diesel01 schreef:In Grunn staat een C30 T5 op Barum banden, wonderlijke keuzes..DannyC30D5 schreef:Rij jij op een T5 met Hifly ??MartijnAbel schreef: psst, ze zijn hier nogal huiverig voor b merk bandjes
Ik zou de Duitse testresultaten eens bekijken.MartijnAbel schreef:De achterzijde wel, voor ligt er wat anders omheen. Maar zou aan de voorzijde net zo makkelijk met Hifly rijden. Niks mis meeDannyC30D5 schreef:Rij jij op een T5 met Hifly ??MartijnAbel schreef: psst, ze zijn hier nogal huiverig voor b merk bandjes
Verklaar je nader?diesel01 schreef:In Grunn staat een C30 T5 op Barum banden, wonderlijke keuzes..DannyC30D5 schreef: Rij jij op een T5 met Hifly ??