Hmm, heb het al gevonden. 43 euro vstore. Alleen de airbag moet gedemonteerd worden.
Dus geen klus voor mezelf, weet ik nu.
Van V50 naar V70
-
- 3rd Gear member
Ik las een aantal berichten over hun, wordt gezegd dat ze er ongeveer 2,5 uur over doen. Bij mijn auto ben ik blijven kijken, ik denk dat het moet kunnen als ze stevig doorwerken. Eldert deed ongeveer een uur langer over, maar dat is wel met een keer koffie drinken en even helpen bij zijn collega die een auto aan het wrappen was. Vooral het demonteren en monteren van de ramen van de achterportieren kost wat tijd. Als ze dat in Emmen niet doen scheelt dat ook tijd.Bmv schreef: 150,00! Dat is wel heel goedkoop! Ik was voor mijn Volvo blinds 140,01 euro kwijt!
Moet je de auto achterlaten als je de ruiten laat blinderen? Want dan is Emmen niet zo handig voor mij.
Of is dat met een paar uur klaar?
Ik zoek trouwens ook nog een stuur met die zilveren inlay. Is dat ook te doen?
En waar, weet iemand dat?
Die zit met twee klemmetjes vast. Stuur iets draaien en dan kun je met een schroevendraaiertje de klemmetjes losduwen. Monteren is er gewoon weer indrukken.Bmv schreef: Hmm, heb het al gevonden. 43 euro vstore. Alleen de airbag moet gedemonteerd worden.
Dus geen klus voor mezelf, weet ik nu.
Gert
Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001
Volkswagen Passat Variant
Voorgaand: V40 D2 MY14 Misty Blue, Momentum, Business Pack Pro | V70 D5 AWD Polestar MY08 Black Sapphire, Summum, Mobility Line, Active Driving Line | V50 2.0D MY09 Black Sapphire, Momentum, RTI | Volkswagen Passat Sportline Variant 1.9TDI MY07 | V50 1.6D MY06 Black Currant Pearl, Edition I, family line | Renault Mégane 1.5Dci Exception 2005 | Opel Corsa 1.7CDTI Comfort 2001