Vandaag alle interieurpanelen in de deur en het dashboard vervangen door een nieuwe set. Heerlijk geen kleine gebruikssporen meer. Alles lijkt weer nieuw. Helaas alleen aan het deurpaneel links achter nog een beschadiging aan het kunststof. Reeds laten repareren door de dealer maar nog steeds zichtbaar, ben dan ook hard op zoek naar een nieuw deurpaneel aan de binnenzijde (als je iets weet??)
Ook de automatische sluitmodule voor de achterklep geinstalleerd van de Rus. Werkt perfect en is erg eenvoudig te installeren. Kan nu de klep met de afstandsbediening sluiten.
Updates Volvo xc70
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Heb je ook een foto van voor de vervanging ?
Je auto lijkt redelijk nieuw, dus ben wat verbaasd over de actie om nu al de panelen te vervangen.
Mijn XC70 heeft nu 132.000km gelopen en de enige krasjes die je ziet is op het rolluikje in de console, maar dit lijkt me erg gevoelig voor krasjes waardoor een vervanging weinig zin heeft.
Je auto lijkt redelijk nieuw, dus ben wat verbaasd over de actie om nu al de panelen te vervangen.
Mijn XC70 heeft nu 132.000km gelopen en de enige krasjes die je ziet is op het rolluikje in de console, maar dit lijkt me erg gevoelig voor krasjes waardoor een vervanging weinig zin heeft.
Nu:
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
C70 D3 MY11 6 speed GT , Twilight bronze, umbra/calcite leder
122S B18D MY65 4M, Grafit Gra, rood interieur
Vroeger:
XC70 D3 AWD MY12 6 speed GT, summum Twilight Bronze, offblack/blond
XC60 D3 AWD MY11 6 speed GT Summum Black sapphire/offblack
V70 24D 163PK MY06 6 speed GT, Blackcurrant pearl
C70 20d MY10 Powershift magic Blue pearl
240 GL Estate MY87 24D
S90 D4 MY18 8 speed GT Inscription, Osmium Grey, blond/offblack interieur, Polestar Engineered.
Vroeger:
240 GL Estate MY87 24D
-
- 2nd Gear member
De panelen zijn dezelfde als hiervoor, alleen glimmen iets meer doordat ze nieuw zijn.
De kransjes en een paar deukjes in de middenconsole waren nog een erfenis van de vorige eigenaar, gebruiksspoortjes en waarschijnlijk BV een keer de sleutel oid laten vallen. Gelukkig is ea eenvoudig te vervangen. Even een uurtje aan de slag en het ziet er weer uit om door een ringetje te halen.
Veel veranderd is er dus niet maar het toont gewoon weer super.
Kofferklep met de sleuteldicht doen is nu een hele leuke gimmick.
De kransjes en een paar deukjes in de middenconsole waren nog een erfenis van de vorige eigenaar, gebruiksspoortjes en waarschijnlijk BV een keer de sleutel oid laten vallen. Gelukkig is ea eenvoudig te vervangen. Even een uurtje aan de slag en het ziet er weer uit om door een ringetje te halen.
Veel veranderd is er dus niet maar het toont gewoon weer super.
Kofferklep met de sleuteldicht doen is nu een hele leuke gimmick.
- RobbertV70
- 2nd Gear member
Mag ik vragen wat je kwijt was voor de module om de klep met de AB te kunnen sluiten inclusief het opsturen?
Groet,
Robbert
Groet,
Robbert
V70 T4 PowerShift MY2014 Nordic+
Mazda MX5 MY2006
Yamaha Tracer 900GT MY2019
Mazda MX5 MY2006
Yamaha Tracer 900GT MY2019
- mga1600
- 6th Gear member
De Russische 'vriend' maakt ze zelf!
Bij bestelling dien je ofwel VIN nummer op te geven ofwel bouwjaar omdat er veel verschillende uitvoeringen zijn. Ik had dr mijne binnen een werk b bestelling in huis, zoals gezegd is er een goede inbouwinstructie waarvan je een linkje krijgt. Binnen het uur zat hij erin en werkte het!
Contactgegevens staan onder het YouTube filmpje.
Op het Engelse forum zijn ze met een groupbuy bezig, maar gezien de verschillende type auto's en modeljaren/uitvoeringen levert dat geloof ik niet heel veel op.
Bij bestelling dien je ofwel VIN nummer op te geven ofwel bouwjaar omdat er veel verschillende uitvoeringen zijn. Ik had dr mijne binnen een werk b bestelling in huis, zoals gezegd is er een goede inbouwinstructie waarvan je een linkje krijgt. Binnen het uur zat hij erin en werkte het!
Contactgegevens staan onder het YouTube filmpje.
Op het Engelse forum zijn ze met een groupbuy bezig, maar gezien de verschillende type auto's en modeljaren/uitvoeringen levert dat geloof ik niet heel veel op.
XC60 T6 Ultimate Dark my24
-
- 2nd Gear member
Ik ben ook bezig zo'n module te maken:
http://www.volvov70forum.com/topic.php?t=15317
De PCB's zijn net vandaag binnen en ik hoop deze week nog een eerste 'echte' module te kunnen bouwen en testen.
http://www.volvov70forum.com/topic.php?t=15317
De PCB's zijn net vandaag binnen en ik hoop deze week nog een eerste 'echte' module te kunnen bouwen en testen.

[ VOLVO FOR LIVE ]
-
- 2nd Gear member
Ik heb het al werkend zoals je in dat topic kunt zien (inclusief Youtube filmpje) en inclusief pieptoon. 'Serieproductie' gaat binnen kort starten, als ik de eerste opgebouwd en getest heb (ik had het eerst als proto opgebouwd en de definitieve heb ik net binnen).
Mogelijk heeft jouw auto een iets andere kabelboom (andere kleur kabels) maar daar komen we vast wel uit, en je woont mooi in de buurt dus dat gaat helemaal goed komen.
Mogelijk heeft jouw auto een iets andere kabelboom (andere kleur kabels) maar daar komen we vast wel uit, en je woont mooi in de buurt dus dat gaat helemaal goed komen.

[ VOLVO FOR LIVE ]
- BlackcurrantV70
- 7th Gear member
Ik heb ook wel interesse, maar vraag me af of die piepjes bij openen ook niet handig zouden zijn, mocht er iemand achter langs de auto lopen op het moment dat de klep opent ?
Helemaal gaaf zou zijn dat dmv de parkeersensoren gecheckt wordt of er geen obstakel in de weg staat alvorens vanop afstand te openen
Helemaal gaaf zou zijn dat dmv de parkeersensoren gecheckt wordt of er geen obstakel in de weg staat alvorens vanop afstand te openen

Nu:
Vroeger:
240 GL Estate MY87 24D
Vroeger:
240 GL Estate MY87 24D
- ufovolvo
- 4th Gear member
- Contacteer:
Helaas kan ik het weblog niet zien (No read permission
, moet eerst lid worden... of zo), maar ben wel geïnteresseerd in de "zelfsluitende achterklep per AB". Kan Emiel hier ook een klein tipje oplichten van zijn oplossing (filmpje of zo)?

V70 T4 Inscription Geartronic my2016
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
- Rha007
- 5th Gear member
Same here mbt de link.
Ik heb hier ook wel interesse in, alleen heb ik echt twee linker handen wat electronica betreft.
Ben benieuwd wanneer eea beschikbaar is.
Ik heb hier ook wel interesse in, alleen heb ik echt twee linker handen wat electronica betreft.
Ben benieuwd wanneer eea beschikbaar is.
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
-
- 2nd Gear member
Dedemsvaart.kuupertie schreef: Ik kan de site ook niet vinden/zien. Waar woon je emiel ?
Filmpje: https://www.youtube.com/watch?v=J6-GAqLZcCY
Dit is trouwens nog met mijn proto elektronica, ondertussen heb ik de eerste versie van de uiteindelijke elektronica gebouwd en getest in mij auto en dat werkt allemaal. Binnenkort volle bak bouwen. Als je interesse hebt zou ik je toch willen vragen op het andere forum(Volvo70forum) mij een PM te sturen (houd het voor mij overzichtelijk).
Om het te zien op die site moet je inderdaad een account hebben (sorry).

[ VOLVO FOR LIVE ]