Het valt me op dat de tankmeter niet helemaal jofel is.
Als hij zegt dat hij leeg is zit er nog zo'n 10 liter in. (Ik kon 60 liter tanken) En ik zie het tankmetertje soms 1 lijntje verspringen en iets later staat hij weer goed.
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
Is een onbelangrijke meter in mijn auto . Maar ik zal eens op het verspringen letten.
Is die 10 liter niet gewoon de reserve-voorraad? Wat zegt het boekje daarover?
Hier ook gewoon reserve, hij brand bij 70km reikweite en wanneer ik denk dat het niet goed komt kan ik 63liter tanken in een 70liter tank.
Maar liever zo als andersom en stilstaan...
Laatst gewijzigd door diesel01 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb de afgelopen twee dagen een behoorlijk stuk gereden met wisselende toegestane maximum snelheden (120-130) en redelijk wat bergen. Wel zoveel mogelijk netjes gereden (meestal max toegestaan, soms met uitschieters naar 180/190, gewoon voor de lolz). Gemiddeld heb ik 1:7,5 gereden (gemeten aan de pomp, LPG). !:9 op benzine moet dan ook haalbaar zijn bij snelwegritten. Niet gek voor een 4,4 liter V8.
Laatst gewijzigd door M@rcel op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik hoop wel dat er ooit iets komt dat ik de temperatuur van mijn koelwater/olie kan zien....
Dat kan nu niet
Dat is wel een gemis. Bij de V70 zorg je dat het koelwater warm is, rijdt dan 10 minuten door en is het goed. Bij deze weet je het niet. Hoe doe jij dat?
Laatst gewijzigd door kevinwalter op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
Blokje kan wel wat hebben hoor, ik hield me ook niet altijd aan 10/20 km. zeker niet als ik haast heb.
Jammer dat je geen Dynaudio hebt overigens, dat is eigenlijk het enige dat ik echt mis in vergelijking met mijn huidige auto (maar muziek is bij mij dan ook nogal een dingetje)
Het ontbreken van de 4c optie lijkt mij niet zo erg, nu kun je de auto e.v.t. verlagen oid en als er een veer kapot gaat kost het geen maandsalaris!
Ik heb in mijn huidige auto achterbank verwarming, geloof me, dat mis je niet. je zit er namelijk niet.
Ik had drie items die persé in mijn auto moesten zitten: V8, Dynaudio en stoelventilatie.
Wat FourC betreft: Ik ben er wel blij mee. Meestal op standje comfort, maar regelmatig in sport of advanced. De auto blijft dan beduidend vlakker liggen in bochten en gevoel met de weg is een stuk beter. Ja, de dempers zijn (vreselijk) duur, maar ik denk dat ik toch weer voor FourC dempers zou kiezen ipv alternatieven.
Was ik ook van plan... Maar dan spaar ik eerst wat. Zodat ik de oplossing eventueel kan kopen
Eerst maar de remschijven+blokjes achter, de bougies, olien (Stuur, Motor etc...), filters etc etc etc.
Bij een koude start 450 KM terug liep hij op 6 ipv 8 cilinders volgens VIDA. En volgens mij heeft de vorige eigenaar de bougies nooit vervangen.... (Gaan ook 120dkm of 4 jaar mee )
Laatst gewijzigd door kevinwalter op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.