Vandaag is het me, voor het eerst in 12 jaar diesel rijden, gelukt om benzine in de tank te gooien

Er is 20 liter in de tank gegaan, voordat ik in de gaten had dat ik benzine aan het tanken was. In de tank zat weinig diesel, ik gok zo'n 5 liter (display gaf aan dat er nog zo'n 40km kon worden gereden). Ik heb de auto niet gestart en af laten slepen. Wel is de auto tweemaal op contact gezet, om de automaat in neutraal te zetten.
Is het mogelijk de tank van de V50 via de vulopening leeg te pompen? Ik heb een olie/brandstofpompje met daarop een slang met kleine diameter. Ik las dat dit moeilijk gaat vanwege de dompelpomp in de tank? Ik kan de tank of brandstofpomp inderdaad niet bereiken via de achterbank.
Als het al mogelijk is via de vulopening leeg te pompen, wil ik de tank eerst vullen met 5 liter diesel, dan weer leegpompen om restanten zo veel mogelijk te vermengen. Daarna 10 liter diesel er in, 1km naar de pomp rijden en vervolgens helemaal voltanken en de komende week dagelijks voltanken.
Het betreft een V50 D5. Ik hoop dat jullie wat goede ideeën hebben.