Tevens heb ik er toen weinig op gezeten. Ik zal mij nog een keer opnieuw voorstellen.
Mijn naam is Rick, ik ben 21 jaar oud en ben net afgestudeerd aan de MTS opleiding allround operationeel technicus.
Ik heb naar alle waarschijnlijkheid over een maand een baan ong. 25km van mijn huis. (Groningen)
Mijn eerste auto was een kleine rode peugeot 106, met lekkend dakraampje en een kapotte uitlaat. Toch heeft deze rode rakker me
een half jaar 78km per dag vervoerd naar mijn stage adres, zonder problemen nog wel!
Aangezien ik straks wat meer te besteden heb door een vaste baan, ben ik nu op zoek naar een mooie volvo.
Ik ben sinds mijn 12e al verliefd geworden op de looks van een volvo en met name ook het imago van het merk.
Waar veel vrienden van mij in een golf rijden, verkies ik mijn geld liever voor een degelijke, mooie volvo.
Nou is mijn vraag aan jullie, wat voor volvo is een verstandige keuze om naar te zoeken.
De enige eisen die ik aan de auto stel zijn:
- Betrouwbaar (moet mij elke dag 50km heen terug brengen zonder pech)
- Niet de hoofdprijs voor verbruik
Ik ga zo'n 15 tot 20 duizend km per jaar maken, dus ik denk dat het een benzine variant gaat worden.
Ik heb al gekeken naar een v40 2.0, 940 2.3 en een v70 2.4
Zit er veel verschil in maandelijkse kosten voor zo'n auto?
Een hoop vragen, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen!!