dus wat doet Cor?
Weer met LEDS aan de slag...
rubber dexel er af

stekkertje los

lampje er uit
vervang ledje

pasring er af halen

ring in de plek van de halogeenlamp doen

led er in drukken

aanzicht in de lamp

Daarom zou dit dus verboden moeten worden, als dat het al niet is. Zo zie je toch geen donder?
Dat zou betekenen dat je ze koopt voor een anderhvt schreef:Ik heb hier zelf ook over gedacht om dit te doen, maar grootlicht heb je alleen aan als je geen tegenliggers hebt.
Dus normaal ziet niemand dit.
In principe met veel dingen qua verlichting wel.JeroenSpock schreef:Dat zou betekenen dat je ze koopt voor een anderhvt schreef:Ik heb hier zelf ook over gedacht om dit te doen, maar grootlicht heb je alleen aan als je geen tegenliggers hebt.
Dus normaal ziet niemand dit.![]()
Jij loopt met je ogen dicht naar je auto?corhog schreef: Waarom koop je een rode auto of een groene, als je er in zit zie je dat niet.
Een Volvo omdat je dat mooi vind? zie niet aan de binnenkant, een multipla schijnt ook erg lekker te rijden.
Maar die is lelijk?
Dat zie je toch niet als je er in zit, alleen de mensen om je heen.
Als ik iets aan mijn auto doe is het omdat IK het leuk vind en als anderen dan ook vinden, prima!
Gelukkig, zou zonde zijn bij zo'n mooi karretje.corhog schreef: Ik niet. Daarom ben ik ook nog steeds blij met mijn karretje en zoals hij er uit ziet.
Dat heb ik nu ook al jarenhvt schreef:
Dat mijn stadslicht een andere kleur heeft dan de xenon dimlicht, zie ik mij alleen aan als mijn vriendin erin rijdt.
En elke keer denk ik, daar moet ik iets aan doen.
I'm quilty as well...ChrisMe schreef:Dat heb ik nu ook al jarenhvt schreef:
Dat mijn stadslicht een andere kleur heeft dan de xenon dimlicht, zie ik mij alleen aan als mijn vriendin erin rijdt.
En elke keer denk ik, daar moet ik iets aan doen.
![]()