Voorgloei relais
- NicoV40
- 4th Gear member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 11.04.2015 - 18:44
Hah die zit op een leuke plek 'verborgen'. Als je je linker koplamp eruit trekt, en dan in dat gat iets naar beneden in de richting van de grill kijkt, kan je hem net zien.
Voor demontage moet de bumper eraf.
Moeizaam starten op koude motor, uitgelezen en conclusie 'gloeirelais'?
Plaatje van wat je mag verwachten, he hij eruit ziet;
Moet hem ook eens nakijken/vervangen. Zelfde probleem hier.
Ik dacht dat je een beetje moet trekken aan de bumper bevestiging clips om hem te kunnen zien, is een foto van een maand of 2 geleden.
Voor demontage moet de bumper eraf.
Moeizaam starten op koude motor, uitgelezen en conclusie 'gloeirelais'?

Plaatje van wat je mag verwachten, he hij eruit ziet;
Moet hem ook eens nakijken/vervangen. Zelfde probleem hier.
Ik dacht dat je een beetje moet trekken aan de bumper bevestiging clips om hem te kunnen zien, is een foto van een maand of 2 geleden.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door NicoV40 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Ex V40 classic rijder, nu P1 rijder
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie
Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk
Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie

Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk

Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)

-
- 7th Gear member
- Berichten: 9965
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 22:53
- Locatie: Utrecht en Omstreken
De bumper hoeft er niet af,,NicoV40 schreef: Hah die zit op een leuke plek 'verborgen'. Als je je linker koplamp eruit trekt, en dan in dat gat iets naar beneden in de richting van de grill kijkt, kan je hem net zien.
Voor demontage moet de bumper eraf.
Moeizaam starten op koude motor, uitgelezen en conclusie 'gloeirelais'?
Plaatje van wat je mag verwachten, he hij eruit ziet;
Moet hem ook eens nakijken/vervangen. Zelfde probleem hier.
Ik dacht dat je een beetje moet trekken aan de bumper bevestiging clips om hem te kunnen zien, is een foto van een maand of 2 geleden.
Het relais heeft met deze temperaturen ook weinig invloed op het starten..
Zou eerst is goed uitlezen of de retourstroom van de injectoren goed controleren.
Het relais wordt vaak opgegeven door vida als zijnde een storing, maar dat is onjuist..
Laatst gewijzigd door Ramon&Ramon op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- NicoV40
- 4th Gear member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 11.04.2015 - 18:44
Echt? Ik heb proberen morrelen enzo, maar dat ding kreeg ik niet los langs koplamp gat.
Ex V40 classic rijder, nu P1 rijder
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie
Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk
Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie

Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk

Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)

- ufovolvo
- 4th Gear member
- Berichten: 853
- Lid geworden op: 11.08.2007 - 21:15
- Locatie: drenthe
- Contacteer:
Fotootje van een "Ford-Volvo"
?

V70 T4 Inscription Geartronic my2016
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
- NicoV40
- 4th Gear member
- Berichten: 677
- Lid geworden op: 11.04.2015 - 18:44
Tjah, moet je bij een V50/S40/C30 maar eens onder het dashboard gaan kijken.. Allemaal FoMoCo plastic wat eronder hangt. Toch de buizen van de ventilatie en dergelijke.
Zelfs in de huidige V40 zitten nog onderdelen van de Ford-tijd
Zelfs in de huidige V40 zitten nog onderdelen van de Ford-tijd

Laatst gewijzigd door NicoV40 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ex V40 classic rijder, nu P1 rijder
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie
Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk
Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)
Volvo V50, MY2005, 2.0D met chippie

Volvo V60, MY2017, 2.0D D2 gechipt naar 177pk

Volvo 164, BY1972, B30A (dubbele carburatie)
