Mijn vragen hierover zijn:
- Ik wil graag een R-design diffusor (laten) monteren maar, weet niet hoeveel hiervoor nodig is. Past bijv. deze https://www.vstore.nl/styling/diffusor-r-design/ 1 op 1 en moet hier nog spuitwerk aan gedaan worden of kan het er zo op gemonteerd worden.
- Uiteraard zou ik dan graag ook de dubbele uitlaten eronder zetten, alleen heb ik nu een enkele uitlaat. Is het mogelijk om één eindstuk op de 'echte' uitlaat te zetten en het andere sierstuk met evt. wat extra materiaal aan de rechterkant te monteren zonder dat deze aangesloten is? Ik vind €450,- namelijk nog best wat geld voor alleen de looks.(en helaas krijg ik mijn aanstaande niet zo ver om direct €750-800 te steken in een net gekochte auto)
- Ten slotte zou ik ook graag in de voorbumper onder de grill een honingraat monteren ipv een 'lamellen' rooster. Weet iemand of dit op maat te verkrijgen is, of moet ik zelf ergens een universele honingraat opsnorren en deze dan zelf op maat maken? Ik meen dat ik het ergens gezien heb eerdaags, maar kan het nergens meer terugvinden.
Hebben jullie verder nog tips voor de aankoop van de auto en waar ik op moet letten? Daar het een ex-leaseauto is, is de volledige historie natuurlijk bekend!
Ik hoor het graag en alvast bedankt!
Ohja! Nu rij ik hierin: