Battlecruiser S80 schreef:Omdat ik racen saai vind, misschien?
dan moet je niet mee praten over dit onderwerp, want juist voor racen is deze auto gemaakt
F1 auto's zijn niet gemaakt om mooi te zijn, maar om snel te zijn..
bij deze auto moet je ook zo denken, en dan niet aan de prestaties van een F1 auto maar aan de maximale prestatie die een getunede C30 dankzij dit uiterlijk hoger weet te leggem
dan moet je niet mee praten over dit onderwerp, want juist voor racen is deze auto gemaakt
bij deze auto moet je ook zo denken, en dan niet aan de prestaties van een F1 auto maar aan de maximale prestatie die een getunede C30 dankzij dit uiterlijk hoger weet te leggem
eindelijk een die de gedachtegang achter deze auto weet te waarderen...
Ik heb de C30 proefgereden op m'n werk, met een 2.0Tdi er onder en dat ging al als een raket, dit getunede beest trekt vast je schaamhaar uit als je de gas planchee trapt!! Ik vind m vet!
Tut tut tut...
Het is niet verboden om mee te praten in Nederland, zelfs niet voor andersdenkenden...
Zonder andersdenkenden is er geen discussie maar zelfbestuiving.
Bovendien blijkt uit niets bij de eerste posting dat het om racen gaat.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Het vermogen is leuk. Voor de rest vind ik het een oerlelijk geval geworden.
Volvo heeft onder leiding van Fedde Talsema een pracht van een auto neergezet die heel erg zijn best zal moeten doen om de 480 waardig op te kunnen volgen. Helaas zijn er dan ook mensen die menen de boel mooier te kunnen maken door te verlagen, buiten proporties te verbreden en een taartschep erop te plaatsen.
Mijn mening is dat de originele C30 veel mooier is. Een waardig opvolger voor de 480, maar de C30 zal naar mijn mening nooit zo'n bijzondere klassieker worden.
Hoewel de techniek in theorie mooie specs heeft. Ben ik absoluut niet gecharmeerd van het uiterlijk. Het is echt hoe verkracht ik een mooi uitgebalanceerd model qua vormgeving.
Ik vond bijvoorbeeld de BTCC S40's ook niet mooi hoewel die ook technisch zeer strak ontwikkeld waren.
En waarom moet een auto voor het circuit lelijk zijn? Ferrari heeft wel anders aangetoond.
BTW ik vind een Subaru WRX ook lelijk, maar waardeer de techniek daarentegen heel erg.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.