Ik denk dat discuteren over Volvo kwaliteit hier best mag, zolang het onderbouwd is en objectief blijft.
Ik zie bepaalde personen hier echter geen kans onbenut laten om in meerdere topics (zelfs van auto's waar ze nooit een meter in gereden hebben), de Volvo kwaliteit afbreken.
Elke auto kan stuk en hoe komplexer hoe meer er stuk kan gaan, als je daarmee niet kan leven moet je een 2CV of Renault 4 blijven rijden.
Ik ken meerdere personen die met een van de Duitse 3 rijden die alles behalve tevreden zijn over de kwaliteit en geleverd comfort, dus problemen zijn er overal.
Beschaafde mensen gaan hier correct me om, en laten de dealers het bekijken en oplossen, anderen kunnen het niet laten om te bashen, niet mijn stijl.
Ik zwijg gewoon, zwijgen hielp al op de kleuterschool.
Het laatste wat ik er over wil zeggen, alderu kijk eens op naam, je krijgt dan alle berichten wat persoon gepost heeft dat zegt genoeg lijkt mij.
Heren, ik ben er wel klaar mee.
Het is BendW weer gelukt om onrust te stoken.
Topic sluit en BendW krijgt speciale aandacht.
We gaan dit forum niet stuk laten maken door een kennelijke buitenstaander die hier voornamelijk lijkt te zijn om te trollen.
Dit is een forum voor Volvoliefhebbers.
Ben je toevallig in een Volvo terechtgekomen terwijl je eigenlijk liever in een ander merk zou rijden, dan stel je je hier terughoudend op.
Laatst gewijzigd door Ben op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.