Na vier jaar Audi voelt het een beetje als thuiskomen. In 2006 heb ik na een periode van leasen mijn eerste Volvo S60 D5 gekocht. Deze jong gebruikte Volvo was twee jaar oud en had 100k op de klok. Ik ben toen ook forumlid geweest. Zes jaar en 325k probleemloze kilometers later heb ik deze -ondertussen als Volvo fan- ingeruild voor de Audi. Een mooie en ook probleemloze auto (maar geen "Volvo beleving"). Op zekere dag komt mijn vrouw met een Rottweiler thuis...... En dat gaat niet (fatsoenlijk) in een sedan. En ineens komt dat "tijdloze" Volvo gevoel weer opzetten

Na een grondige oriëntatie is het een bijna nieuwe "magic blauwe" Polar + geworden met Estate pakket. Wat doet Volvo dat toch goed, dat onbeschrijfelijke gevoel van rust. Alleen de standaard 16" velgen heb ik vervangen voor 18" Titania's. Met deze combinatie heb ik niet gereden maar ik vind ze mooi en ik hoop nu maar dat ze voldoende comfort bieden. Ik kan bijna niet bedenken wat ik nu nog tekort zou komen. Alleen nog een goede autobench uitzoeken