Onze C30 heeft een onlogische kilometerstand. Gezien dat wij eerste eigenaar zijn en de km niet terug gedraaid is en maar bij 1 dealer in onderhoud is geweest hebben wij de Volvo dealer gevraagd e.a. te corrigeren.
We zijn nu meer dan een half jaar verder en nog steeds een onlogische km stand. De volvo dealer heeft er moeite mee of lijkt wel geen zin in te hebben. Krijg totaal geen reactie alleen wij gaan het oplossen met tussendoor een mailtje u kan zelf een verzoek doen waar ik mij niet in kan vinden.
Nu al een paar keer langs gereden om naar de status te vragen. Bij de vorige service beurt werd mij op het hart gedrukt door de vestigingsmanager dat hij garant stond dat het geregeld werd en dat hij niet wegloopt voor hun verantwoording hierin.
Helaas vorige maand nog een keer langs gereden om naar de status te vragen. Voor mijn gevoel ging de vestigingsmanager er snel vandoor. Nu is de vierde man er mee bezig maar dat is nu ook alweer bijna een maand geleden. Heeft iemand ervaring hoe lang dit normaal bij de RDW duurt. Of kan ik het beter zelf maar regelen ?
De fout zit echt bij de Volvo dealer. Uit het door ons opgevraagd kilometer rapport bij de rdw blijkt de verkeerde stand door de dealer ingevoerd is op 17 en 18 september 2014. Beide dagen stond de auto bij de dealer. (bonnetje van onderhoud heb ik nog).
Heeft iemand hier ook ervaring mee. Zelf zitten wij ook nog in overwegen om de auto in te ruilen voor een nieuwe Volvo. Gezien de perikelen zijn wij nu bij een andere Volvo dealer geweest en die komt dan direct met onlogische kilometerstand.
Baal hier wel van
Update: 2017 om het jaar goed te beginnen is in 2017 de kilometerstand aangepast naar logisch, heeft toch meer tijd gekost (> 3/4 jaar) dan gedacht maar uiteindelijk toch geregeld door de Volvodealer, met dank aan de chef werkplaats die als vijfde man het stokje heeft overgenomen of het aapje op zijn schouder had gekregen.
Onlogische kilometerstand 2016 logisch 2017
-
- 2nd Gear member
Laatst gewijzigd door M&M op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo
Huidig:C30 sport, C70 T5
(Volvo) Historie model: 343, 340, 960, 940 Turbo, 740 GLE 84 (B23E)
overig wagenpark
Landrover Serie III 109 (Laro, bijna 40 jaar) en een Opel Ampera-e
Huidig:C30 sport, C70 T5
(Volvo) Historie model: 343, 340, 960, 940 Turbo, 740 GLE 84 (B23E)
overig wagenpark
Landrover Serie III 109 (Laro, bijna 40 jaar) en een Opel Ampera-e
- Ben
- Executive Member
- Contacteer:

Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
- Longone
- 5th Gear member
Ik zou het zelf doen: https://www.rdw.nl/Particulier/Paginas/ ... geren.aspx
Met je principekwestie dat de garage het moet oplossen (waar op zich iets voor te zeggen is) wordt je "verlies" (stress, irritatie, slechte nachtrust etc,) alleen maar groter.
Met je principekwestie dat de garage het moet oplossen (waar op zich iets voor te zeggen is) wordt je "verlies" (stress, irritatie, slechte nachtrust etc,) alleen maar groter.