Bedankt voor alle antwoorden, het abonnement van Jalex ziet er goed uit.
Blijkbaar zijn er toch veel mensen met een Sim in hun auto, ik mis eigenlijk nog een beetje het voordeel boven de hotspot functie op je telefoon.
CarPlay vind ik een echte aanfluiting, zo'n gemiste kans dat Flitsmeister e.d. er niet op zitten.
Ik gebruik CarPlay eigenlijk alleen maar omdat de muziek via CarPlay een stuk beter klinkt dan de iPod functie van Sensus zelf (met aangekoppelde iPhone)
Maar als ik CarPlay gebruik heb ik dus geen verkeersinformatie op de Sensus navigatie.
Is dat het enige voordeel van een Simkaart in de auto?
Kwint, wat jij probeert te zeggen over een snellere verbinding begrijp ik niet.
Data abonnement
- Paul
- Geartronic member
Als je kpn hebt, kan je een tweede 100 abonnement nemen, sim only en met kpn family of compleet (ff naam kwijt), kost je dit vijf eur en je data kan je delen van je normale abonnement. Enige is dat je elke maand die data om moet zetten...
MY08 C30 1.6D Summum / MY09 C30 1.6D DrivE Sport / MY11 V50 D2 / MY13 C30 D2 R-Edition / MY16 V40 D2 R-Design / MY14 V60 D6 Plug-in-Hybrid Ice White /MY16 V70 D4 Polar+ Magic Blue / MY17 V60 D5 Twin Engine Special Edition Ice White / MY13 C30 D2 R-Edition / MY19 V90 T4 Business Sport / MY20 E-Golf
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
MY20 XC60 T4 Polestar Engineered R-Design / MY23 XC40 Pure Electric Plus
MY23 Polestar 2 Snow, Pilot, 20inch
MY24.5 XC40 Pure Electric Ultra
- ufovolvo
- 4th Gear member
- Contacteer:
Gut... wordt ik al zo oud?
Ik hang gewoon m'n Ipod aan de USB en heb alle muziek in de auto... 

V70 T4 Inscription Geartronic my2016
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
V70 2.4D Momentum Geartronic my2010
S80 D5 aut Kinetic my2005
-
- 2nd Gear member
Snellere verbinding met smartphone/tablet omdat de wagen gebruikt wordt als hotspot. Je toestellen maken verbinding met het wifinetwerk van de wagen. Dataverkeer is sneller omdat de wagen het signaal oppikt van buitenaf en doorgeeft in de wagen. Zonder hotspot gaat je toestel hopelijk werken via 3G/4G maar tijdens het rijden valt de verbinding dikwijls weg (in mijn geval).V60_PHEV schreef: Bedankt voor alle antwoorden, het abonnement van Jalex ziet er goed uit.
Blijkbaar zijn er toch veel mensen met een Sim in hun auto, ik mis eigenlijk nog een beetje het voordeel boven de hotspot functie op je telefoon.
CarPlay vind ik een echte aanfluiting, zo'n gemiste kans dat Flitsmeister e.d. er niet op zitten.
Ik gebruik CarPlay eigenlijk alleen maar omdat de muziek via CarPlay een stuk beter klinkt dan de iPod functie van Sensus zelf (met aangekoppelde iPhone)
Maar als ik CarPlay gebruik heb ik dus geen verkeersinformatie op de Sensus navigatie.
Is dat het enige voordeel van een Simkaart in de auto?
Kwint, wat jij probeert te zeggen over een snellere verbinding begrijp ik niet.
Driving a Volvo xc90 MY17 T8 R-design onyx black
-
- 1st Gear member
Kwint, heb je aanwijzingen dat de modem in de auto de snelheid/prestaties van Spotify via Sensus (dus NIET via Carplay) verbetert? Momenteel gebruik de iPhone als hotspot maar Spotify is waardeloos. Traag en hapert vaak.
-
- 2nd Gear member
Ook via de modem werkt Spotify redelijk traag. De zoekfunctie werkt goed maar dan begint het langzamer en langzamer te gaan. Haperingen heb ik nog niet gehad. Ik gebruik dus de offline spotifylijsten en wil ik toch iets beluisteren wat niet in deze lijsten staat, gebruik ik sensus.leggodt schreef: Kwint, heb je aanwijzingen dat de modem in de auto de snelheid/prestaties van Spotify via Sensus (dus NIET via Carplay) verbetert? Momenteel gebruik de iPhone als hotspot maar Spotify is waardeloos. Traag en hapert vaak.
Dus telefoon inpluggen en via carplay afspelen. Werkt voor mij perfect. De weergave is niet wat het via Sensus is maar ja, dat nemen we erbij.
-
- 2nd Gear member
Kwint,
Welk type data abonnement gebruik je in je wagen ? En bij welke provider?
Ik ben ook aan het rondkijken geweest, maar vind niet direct iets interessants...
Ik ben ook aan het rondkijken geweest, maar vind niet direct iets interessants...
Mijn Volvo's:
2012 V60 D3 GT6 summum
2016 XC90 D5 inscription
2017 XC90 T8 inscription
2012 V60 D3 GT6 summum
2016 XC90 D5 inscription
2017 XC90 T8 inscription
- V60_PHEV
- 4th Gear member
Ik heb een KPN mobiel internet abonnement, daarom krijg ik op ieder volgend KPN abonnement 5 euro korting en dubbel zoveel MB's.
KPN biedt mobiel internet aan voor 10 euro per maand, 500 MB's.
Dat wordt voor mij dus 5 euro per maand en 1 GB.
Klik voor de aanbieding
Ik heb net bevestiging van de klantenservice gekregen dat de extra 5 euro korting ook voor dit abonnement geldt, hoewel het al een soort van aanbieding is.
Dat is toch een goede deal
Klik voor de aanbieding
Ik heb net bevestiging van de klantenservice gekregen dat de extra 5 euro korting ook voor dit abonnement geldt, hoewel het al een soort van aanbieding is.
- -KJ-
- 5th Gear member
Dubbele MB's krijg je alleen boven op de 5 Euro korting als je ook alles-in-1 voor thuis hebt. 5 Euro korting krijg je als je ook een ander mobiel abonnement hebt.V60_PHEV schreef: Ik heb een KPN mobiel internet abonnement, daarom krijg ik op ieder volgend KPN abonnement 5 euro korting en dubbel zoveel MB's.
Klik voor de aanbieding
Laatst gewijzigd door -KJ- op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 2nd Gear member
Ik heb een extra datakaart van 1 gb van Base. Ik had reeds een zakelijke bundel voor 2 gsm's voor 30€ p/m en heb er een extra kaartje aan gekoppeld voor 8€ p/m . Voor mij volstaat dit aangezien ik niet zoveel dataverbruik heb. Als je continue spotify gebruikt via 3G/4G , ga je met 1 gb niet toekomen. Maar er zijn natuurlijk meerdere mogelijkhedenbvantieghem schreef: Kwint,