Na een hele reeks willekeurige elektrische storingen is nu ook mijn linker achterportier er mee gestopt.
Als ik probeer vanuit de binnenkant de deur te openen gaat dit een stuk zwaarder dan rechts achter. Het pinnetje til ik aan het ware omhoog waarnaar deze met het loslaten van de hendel weer terug valt. De deur blijft gesloten.
Wat veroorzaakt de extra weerstand, een niet werkende elektronische component?
Op het forum en op internet word vaak gesproken over een waardeloze draadboom die vervangen kan worden, of waar je de stekkers van kunt nalopen waar vind ik deze en kan hierbij zonder dat de deur open gaat?
V50 2004, Linker achter portier gaat niet meer open
-
- 2nd Gear member
Aan de grote stekker kan je aan als je de voordeur opent. Haal hem er eens af en monteer opnieuw. Als er daar geen vals contact inzit; wat ik denk van niet; zal het mechanisch in slot zijn.
Slot kan je eventueel ook nog eens open gooien om verder uit te meten en te herstellen; maar dat heb ik zelf nog niet geprobeert. Lijkt me wel eens leuk om te proberen.
Slot kan je eventueel ook nog eens open gooien om verder uit te meten en te herstellen; maar dat heb ik zelf nog niet geprobeert. Lijkt me wel eens leuk om te proberen.