Kras op auto gezet

Stel hier alle niet-technische Volvo-zaken aan de orde. Technische vragen stel je in de rubriek van het betreffende model.
kevinwalter
5th Gear member
Contacteer:

Rha007 schreef: Vandaag met mooi weer de auto nog eens goed bekeken vanuit allerlei invalshoeken en ik kan wederom niks vinden. Weet niet of ze dingen (handvat en bumper oid) hebben gedemonteerd en heb dus ook op de kieren en naden gelet, maar ook daar zie ik niks geks aan. Het enige wat me zojuist is opgevallen, is dat het rubber bij de het raam van de kofferruimte iets naar buiten steekt. Kan me niet voorstellen dat ze dit raam eruit hebben gehaald, maar het valt me nu ineens op.

Nog even wat plaatjes.
Gaaaaaaaf, nu kan je weer genieten als je naar je auto kijkt :-)
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
Ben
Executive Member
Contacteer:

Weet je zeker dat het jouw auto is?
Volvohistorie: 244-245-440-850-V70-V70-S60-XC70-XC70-245-S70-V70
Rha007
5th Gear member

kevinwalter schreef:
Rha007 schreef: Vandaag met mooi weer de auto nog eens goed bekeken vanuit allerlei invalshoeken en ik kan wederom niks vinden. Weet niet of ze dingen (handvat en bumper oid) hebben gedemonteerd en heb dus ook op de kieren en naden gelet, maar ook daar zie ik niks geks aan. Het enige wat me zojuist is opgevallen, is dat het rubber bij de het raam van de kofferruimte iets naar buiten steekt. Kan me niet voorstellen dat ze dit raam eruit hebben gehaald, maar het valt me nu ineens op.

Nog even wat plaatjes.
Gaaaaaaaf, nu kan je weer genieten als je naar je auto kijkt :-)
Inderdaad Kevin, gewoon weer genieten.
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
Rha007
5th Gear member

Ben schreef: Weet je zeker dat het jouw auto is?
Ben er nog niet helemaal zeker van, maar laat het je over een week of wat weten...
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune
V40 D2 Rebel Blue powered by Rica
V50 T5
Plaats reactie

Terug naar “Volvo algemeen (niet technisch)”