Rha007 schreef:
Vandaag met mooi weer de auto nog eens goed bekeken vanuit allerlei invalshoeken en ik kan wederom niks vinden. Weet niet of ze dingen (handvat en bumper oid) hebben gedemonteerd en heb dus ook op de kieren en naden gelet, maar ook daar zie ik niks geks aan. Het enige wat me zojuist is opgevallen, is dat het rubber bij de het raam van de kofferruimte iets naar buiten steekt. Kan me niet voorstellen dat ze dit raam eruit hebben gehaald, maar het valt me nu ineens op.
Nog even wat plaatjes.
Gaaaaaaaf, nu kan je weer genieten als je naar je auto kijkt
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
Rha007 schreef:
Vandaag met mooi weer de auto nog eens goed bekeken vanuit allerlei invalshoeken en ik kan wederom niks vinden. Weet niet of ze dingen (handvat en bumper oid) hebben gedemonteerd en heb dus ook op de kieren en naden gelet, maar ook daar zie ik niks geks aan. Het enige wat me zojuist is opgevallen, is dat het rubber bij de het raam van de kofferruimte iets naar buiten steekt. Kan me niet voorstellen dat ze dit raam eruit hebben gehaald, maar het valt me nu ineens op.
Nog even wat plaatjes.
Gaaaaaaaf, nu kan je weer genieten als je naar je auto kijkt
Inderdaad Kevin, gewoon weer genieten.
V70 D4 GT Electric Silver Limited-Luxury Line Powered by Volvotune V40 D2 Rebel Blue powered by Rica V50 T5