Gisteren gebeurde het weer (ja,ja,kun je nagaan hoe vaak ik in mijn V70 rij

Deze keer rook ik ook een koppeling lucht.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn? het gaat om een 2.5T benzine van 2004 die gechipt is.
Wat is duur? beter duur als niet te koop zeggen wij altijd,ik heb de indruk dat jij altijd alles duur vind,maar ik heb ook gewoon een baan en een hypotheek hoor.edraket schreef: Kan niet anders dan slippende koppeling zijn helaas. Dure reparatie.
Is gewoon een dure reparatie, neem aan dat jij 1200 euro geen koopje van de week vindt. Waar je het vandaan haalt dat ik altijd alles duur vind is me werkelijk een raadsel... lijkt me volledig uit de lucht gegrepen!De Don schreef:Wat is duur? beter duur als niet te koop zeggen wij altijd,ik heb de indruk dat jij altijd alles duur vind,maar ik heb ook gewoon een baan en een hypotheek hoor.edraket schreef: Kan niet anders dan slippende koppeling zijn helaas. Dure reparatie.
De belasting vind ik altijd onnodig duur,dat dan weer wel.
edraket schreef: Ik wil je niet gelijk ongerust maken, maar denk dat je aan een nieuw stuurhuis moet. De ZF stuurhuizen (die jij hebt) hebben daar vaak last van. Ik heb ook een V70 gehad met dit euvel, en enige remedie is het stuurhuis vervangen.
Onderstel zou ik niet aan beginnen, de balans van de auto raakt wat zoek. Ik heb al heel wat Volvo's verlaagd, ook met dempers, en het is het dan net niet. Heb alles al geprobeerd, Koni sport (geel), Koni FSD, Sachs, Eibach,Weitec, Volvo, Intrax enz. Ik zou dan eerder gewoon de schokbrekers vervangen voor nieuwe. Monroe bijv is net iets strakker dan origineel. Scheelt ook een flinke slok op een borrel kwa kosten.
En nee,ik vind €1200.- nu niet direct een koopje,waarbij ik mij wel gelijk afvraag of het werkelijk zo duur moet zijn/zal worden.edraket schreef: Kan niet anders dan slippende koppeling zijn helaas. Dure reparatie.
Is gewoon een dure reparatie, neem aan dat jij 1200 euro geen koopje van de week vindt.
Dat bedoel ik ook! Immers vake bin ie te bange.....Msuidgeest schreef: Als ik zo hier en daar lees wat jij Martijn allemaal aan je wagenpark doet zou je eventueel zelf de koppeling kunnen repareren.
Zeker waar herenHans oet Twent schreef:Dat bedoel ik ook! Immers vake bin ie te bange.....Msuidgeest schreef: Als ik zo hier en daar lees wat jij Martijn allemaal aan je wagenpark doet zou je eventueel zelf de koppeling kunnen repareren.![]()
![]()
Als jij dan de opmerkingen voor je houd dat ik alles duur vindt zijn we er volgens mij helemaal uit.De Don schreef: Goed advies is altijd welkom Ed,maar of iets duur is bepaal ik zelf wel,daar heb ik geen advies over nodig.
Ik heb sinds aanschaf van mijn V70 al €2900 geïnvesteerd aan reparatie en verbetering,het totaal inclusief het totallos gereden voorgaande zwarte exemplaar komt daarmee op ruim €12.000.- wat ik in minder dan zes weken heb uitgegeven.
Denk jij dat ik dan wakker lig van een nieuwe investering van nog geen één tiende van die investering?
Precies,dat bedoel ik,advies is welkom maar je mening over de kosten mag je gerust voor je houden.