Ben ik met mijn voorgaande auto's op 1 en hetzelfde traject (Nl -> D v.v.) niet gewend.
Gewoon domme pech of trekt zo'n V70 steentjes aan?

Wat zijn jullie ervaringen?
90K en 1 Nieuwe ruit. Oude 2x gerepareerd. De 3e gaf een soort van Koeieoog.Huite schreef: In nog geen 18K 4 dikke stenen op de voorruit. Resultaat; 3 flinke pitten in de ruit en 1 dikke ster...![]()
Ben ik met mijn voorgaande auto's op 1 en hetzelfde traject (Nl -> D v.v.) niet gewend.
Gewoon domme pech of trekt zo'n V70 steentjes aan?![]()
Met 20 kilometer per jaar zul je dat niet snel hebben! Neem aan dat je 20 dkm (=20000) bedoeldBendW schreef: Ik heb nog nooit een.inslag op mijn ruit gehad en rijd 20 km/jaar.gewoon dikke pech denk ik...
Alleen op de voorruit? en rest auto? motorkap? bumper? koplampen?Huite schreef: In nog geen 18K 4 dikke stenen op de voorruit. Resultaat; 3 flinke pitten in de ruit en 1 dikke ster...![]()
Gewoon domme pech of trekt zo'n V70 steentjes aan?![]()
Doorgaans is even met 2 wielen over redresseerstrook genoeg om de boodschap over te krijgen uitsluitend voor diegene die met 2 meter volgen..MN-NL schreef: Voor een deel gewoon pech/karma. Maar bumperklevers of dicht-erop-rijders scoren wel meer sterretjes naar mijn idee? Maar die rijden noooooooit in een Volvo toch?
Bij mij valt het nogal mee, ondanks behoorlijke kilometrages per jaar. Het laatste koeieoog was in de USA in de huurcamper, in een werkvak. Domme pech - zelf laten fixen ivm borg![]()