Zoals al gezegd, stel je er niet teveel van voor. Ik had ook de hoop dat mijn gele hallogeen een beetje richting Xenon zouden gaan qua look, maar dat is gewoon niet haalbaar. Ik heb ze zelf vervangen en eerst 1 lamp vervangen om het verschil te zien. Dat was best behoorlijk, maar nu ze er beide in zitten is het nog steeds geel. Minder dan standaard, maar nog gewoon geel. Helaas.Maikel1991 schreef: Nou... Ik heb vandaag de Whitevision gekocht en laten monteren (deden ze gratuit) maar de 'witheid' van het licht valt me eigenlijk best tegen t.o.v. mijn oude lampen. Binnen bij de garage zag het er alsnog erg geel uit ipv wit wat Philips toch promoot.
Misschien ligt het aan het contrast met de led DRV maar het zag er nog steeds duidelijk 'geel' uit...
Kan het zijn dat dat lampen even moeten 'opwarmen' oid voordat het écht wit is, of slaat die promotie van Philips met de filmpjes en vergelijkingsplaatjes gewoon nergens op?
Ik zal vanavond eens een foto maken van de nieuwe lichten. De oude heb ik al, dus dan kunnen we het naast elkaar leggen!
Als je echt naar Xenon-look wilt, dan moet je even googlen naar van die aftermarketsets. Kosten voor iets goed zijn best hoog, voor mij reden om gewoon lekker met de Extreme Visions te blijven rijden en me er verder niet meer druk over te maken.
In mijn volgende auto betel ik echte Xenon