Bovenkant zit idd helemaal niks qua olie. Carterontluchting is gecontroleerd en niet lek of verstopt, koppakking zou ik ook moeten zien aan de bovenkant, zit ook niks. Oliekoeler lekt ie ook niet, dis is zonder druppen o.i.d.E.Werker schreef: 32 boutjes kan je best even nalopen, ze mogen niet los zitten natuurlijk, maar zo vast als een wielmoer hoeven ze ook niet.
Er is dus vanaf de bovenkant (kleppendeksel, turbo & distributie etc) niets te vinden qua olie? Dan blijven er steeds minder dingen over, carter, carterontluchting, koppakking. Zit er een oliekoeler op een t5?
Ze verdenken de carterpanpakking, dus die gaan ze a.s. maandag/dinsdag loshalen en nakijken. Pakking dus ook meteen vervangen.
Kleppendeksel zal ik even controleren of laten doen, kijken of daar wat zit. Het zit ook op de aandrijafas aan de bijrijderskant en ze denken dat deze de olie rondslingert onder de auto. Daarom is het ook enigzins moeilijk zoeken.
Heb je toevallig een foto o.i.d. van de boutjes van dr kleppendeksel? Ik zou niet weten waar te zoeken :p