Je weet dat niet zeker???ycaglayan schreef: Demper, schokbreker, vering; het gebeuren bij je wiel. Maar volgens mij heb ik geen luchtvering, het PDF'je heeft het wel daarover.
Gerammel demper bestuurderszijde voor XC90 MT2015
- thavipah
- 3rd Gear member
Vaag, sinds de nieuwe luchtvering heb ik geen gerammel meer en heeft de auto een heel ander veergedrag. Daarbij zakt de auto ook niet meer zo ver als deze uit wordt gezet.NielsPHEV schreef:Ik dacht dat de modificatie met nieuwe schokbrekers pas net is vrijgegeven en men eerder alleen een fix me wat andere onderdelen had.thavipah schreef: Een maand of drie geleden heb ik ook de nieuwe versie luchtvering onder de auto gekregen. Naast het verdwijnen van het gerammel in de ochtend vind ik de auto ook veel beter (rustiger en comfortabeler) veren. Wat mij betreft is het een hele verbetering waar ik echt heel blij mee ben.
Maar goed, nog steeds erg blij met de reparatie want de auto rammelt niet meer en rijdt stukken beter.
- Duufje
- 2nd Gear member
Vandaag nieuwe vering onder de auto. Een hele verbetering ! Was er in de loop van de tijd al wat aan gewend dat er een klapper in de vering zat. Nu een heerlijk stil rijgedrag . Zo moet de auto dus zijn !!
Volvo XC90 T8 savile grey inscription 2015 Polestar
- ARTIM98
- 2nd Gear member
Kan iemand het geluid proberen te beschrijven, ik hoor steeds iets als ik van zo een 60km/h drempel af rij. Beetje een "ku-klunk" geluid, hoort dat of was het echt gerammel bij jullie?
Ik zal hier erg meegeholpen zijn, tevens heb ik de auto is een keer zelf op een brug gezet en ben er achtergekomen dat links achter de bescherming van de luchtvering er half af lag, krijg over paar weken een nieuwe en ze gaan hem schoon maken.
Ik zal hier erg meegeholpen zijn, tevens heb ik de auto is een keer zelf op een brug gezet en ben er achtergekomen dat links achter de bescherming van de luchtvering er half af lag, krijg over paar weken een nieuwe en ze gaan hem schoon maken.
You make me go Volvo
2021 Volvo V60 CC B5 Ultimate2015 Volvo V40 D4 Volvo Ocean Race