Mmm, vind die deurlijsten wel wat hebben. Via de dealer kunnen bestellen?Autozoeker schreef: Ha goed opgemerkt! heb alleen de excellence chromen deurlijsten![]()
Dag v60 pih; Hallo xc90 t8
-
- 2nd Gear member
Mijn Volvo's:
2012 V60 D3 GT6 summum
2016 XC90 D5 inscription
2017 XC90 T8 inscription
2012 V60 D3 GT6 summum
2016 XC90 D5 inscription
2017 XC90 T8 inscription
-
- 5th Gear member
ik had een zweedse import voorraad model met die optie. Ik weet niet of het achteraf te bestellen is.bvantieghem schreef:Mmm, vind die deurlijsten wel wat hebben. Via de dealer kunnen bestellen?Autozoeker schreef: Ha goed opgemerkt! heb alleen de excellence chromen deurlijsten![]()
wat betreft voc batterij status, je moet even je voc app updaten denk ik. dan komt de status vanzelf (android)
Laatst gewijzigd door Autozoeker op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 5th Gear member
viewtopic.php?t=73273&page=6Kareltje1 schreef: heb de APP al verwijderd op mijn iPhone en op mijn android tablet, maar die batterij-status komt er maar niet bij. bizar.
Er hebben nog meer mensen last van. apart.
-
- 5th Gear member
Vandaag de winterbanden onder laten monteren. Zijn de originele 19" turbines banden met pirelli winterbanden.
Het ziet er prima uit (was bang dat ze te klein waren) en ze rijden ook prima. Ze maken ietjes meer geluid, maar dat is ook wel logisch (zomer michelin 70db vs 72db winter pirelli).
Het ziet er prima uit (was bang dat ze te klein waren) en ze rijden ook prima. Ze maken ietjes meer geluid, maar dat is ook wel logisch (zomer michelin 70db vs 72db winter pirelli).
- hans98
- 4th Gear member
Blijft 'ie mooi in het midden? De mijn wijkt vaak af naar rechts, spiegel boven de witte lijn.Autozoeker schreef:
2. pilot assist is geweldig op de snelweg. Zeker in het donker en bij mist.
Laatst gewijzigd door hans98 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Ooit: 340D, V50 2.4, V50 T5, S40 1.8, V70 2.5T, V60 PIH, XC90 T8
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
Nu Privé: MY17 V40 T2 Geartronic Nordic+ Luxury, Denim Blue, blond leder. Zakelijk: Tesla Model S75D
-
- 5th Gear member
hans98 schreef:Blijft 'ie mooi in het midden? De mijn wijkt vaak af naar rechts, spiegel boven de witte lijn.Autozoeker schreef:
2. pilot assist is geweldig op de snelweg. Zeker in het donker en bij mist.
Ik ben nu weer 1000 km verder en ook vaak PA gebruikt. Ik heb het idee dat wanneer hij een voorganger volgt, en deze rijdt te veel links/rechts, dan wil ie ook wel eens iets te links/rechts rijden. Maar over het algemeen blijft ie mooi binnen de lijntjes. Probeer PA dus keer zonder voorligger, kijk of ie dan beter doet. Qua afwijkingen heb ik het nog nooit voor elkaar gekregen dat ie echt over de lijn ging, soms alleen te dicht tegen de lijn aan. Ik heb geloof ik wel pilot assist 2.
- V60_PHEV
- 4th Gear member
Bij mij knalt de Pilot assist bij twee wat scherpere bochten na elkaar in de tweede bocht wel over de lijn.
Heel komisch is het dat de Lane Assist daarbij het stuur wel laat trillen.
De auto weet dus dat hij een fout maakt
Heel komisch is het dat de Lane Assist daarbij het stuur wel laat trillen.
De auto weet dus dat hij een fout maakt
-
- 5th Gear member
Vandaag wat recalls laten doen. en software toch maar laten updaten.
Android auto is best coool! lekker snappy.
Android auto is best coool! lekker snappy.
-
- 5th Gear member
Nee is gratis als je apple carplay heb en een auto met 2 usb poorten in de midden console.
Maar ik geloof dat Volvo ermee bezig is om het ook voor autos beschikbaar te maken met 1 usb poort. Moet je even bij dealer informeren.
Maar ik geloof dat Volvo ermee bezig is om het ook voor autos beschikbaar te maken met 1 usb poort. Moet je even bij dealer informeren.
- NielsPHEV
- 7th Gear member
Ik heb destijd geen Applecc besteld omdat ik AA wilde... en ik heb een enkele usb poort, zal,eens informeren want zeker met de flat fee data eu abonementen die er aan komen lijkt het me een preetige feauture en ook leuk om met google maps te kunnen navigeren
-
- 5th Gear member
Apple carplay en AA zijn 1 feature volgens mij, is alles of niets. Maar het zal wel die 300 ex kosten wat de Apple carplay kost denk ik dan?
Bij AA heb de hoop dat apps sneller uitkomen dan de apps die met sensus mee worden geleverd. Waze komt ook een deze dagen uit voor AA.
Persoonlijk vind ik google maps nav wat fijner en actueler met traffic ivm sensus.
Bij AA heb de hoop dat apps sneller uitkomen dan de apps die met sensus mee worden geleverd. Waze komt ook een deze dagen uit voor AA.
Persoonlijk vind ik google maps nav wat fijner en actueler met traffic ivm sensus.
Laatst gewijzigd door Autozoeker op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- 5th Gear member
Ben nu op 3300 km en heb geprobeerd alleen sensus navigatie te gebruiken. Het werkt nog steeds niet zo fijn als TomTom of Google nav. Gelukkig komt TomTom op de nieuwe volvos.
Ik moest bijv. vandaag van utrecht naar amsterdam en ik had even niet opgelet welke route hij had uitgerekend. Stuurde hij me mooi door de binnenstad en natuurlijk kom je vast te zitten.
Even gekeken welke route google nav me gegeven zou hebben, en die was veel sneller. De terugweg maar via google nav gegaan. ging perfect.
Overigens kan je in android auto mode geen bestemmingen (je bijrijder dus ook niet !) intypen op het sensus scherm tijdens het rijden. Ik moet even die voice commands nog even uitproberen. Ben wel erg blij dus met android auto, anders zat ik weer vast aan sensus nav.
Ik moest bijv. vandaag van utrecht naar amsterdam en ik had even niet opgelet welke route hij had uitgerekend. Stuurde hij me mooi door de binnenstad en natuurlijk kom je vast te zitten.
Even gekeken welke route google nav me gegeven zou hebben, en die was veel sneller. De terugweg maar via google nav gegaan. ging perfect.
Overigens kan je in android auto mode geen bestemmingen (je bijrijder dus ook niet !) intypen op het sensus scherm tijdens het rijden. Ik moet even die voice commands nog even uitproberen. Ben wel erg blij dus met android auto, anders zat ik weer vast aan sensus nav.
-
- 5th Gear member
Je kan geen adressen invoeren in google nav, moet nog even kijken wat er wel werkt (favourites etc)
Google now werkt wel, en ze pushen dat je alles daarmee doet.
Google now werkt wel, en ze pushen dat je alles daarmee doet.
-
- 5th Gear member
Ondertussen alweer bijna 6700km gereden. Motor lijkt vlotter en stiller op een of andere manier. Misschien zijn de banden nu ook wat beter ingereden, want na een lange trip van en naar duitsland was dat het eerste wat me opviel.
Verder:
- Erg comfortabel voor lange ritten
- Ik had er standaard alleen spatborden voor, maar had ze ook beter achter kunnen nemen
- B&W en HUD zijn erg fijne opties (zou zeggen must have voor deze auto)
- Hybrid mode heeft een "lag" vanaf moment dat je gas intrapt tot het moment dat de auto reageert, het is iets waar je aan moet wennen. Power mode doet dat wat beter. Voor mensen met polestar, brengt de tuning daar verandering in?
- tank had iets groter gemogen
- Sensus navigatie icm traffic is niet te vertrouwen. Was weer zo stom om het weer uit te proberen met als resultaat dat ik weer door de stad ben geleidt en lekker stil heb gestaan. Overigens was voor mij een collega t8 ook ge-reroute denk ik, want die reed dezelfde langzame route als ik. Ik heb voor nu maar google nav via android auto ernaast, jammer dat die niet kan outputten naar HUD
- Software (sensus en on call) bugs, al worden ze wel uiteindelijk opgelost
Ik ben nog steeds erg tevreden, ook met de Dealer die me netjes van software update voorziet.
Verder:
- Erg comfortabel voor lange ritten
- Ik had er standaard alleen spatborden voor, maar had ze ook beter achter kunnen nemen
- B&W en HUD zijn erg fijne opties (zou zeggen must have voor deze auto)
- Hybrid mode heeft een "lag" vanaf moment dat je gas intrapt tot het moment dat de auto reageert, het is iets waar je aan moet wennen. Power mode doet dat wat beter. Voor mensen met polestar, brengt de tuning daar verandering in?
- tank had iets groter gemogen
- Sensus navigatie icm traffic is niet te vertrouwen. Was weer zo stom om het weer uit te proberen met als resultaat dat ik weer door de stad ben geleidt en lekker stil heb gestaan. Overigens was voor mij een collega t8 ook ge-reroute denk ik, want die reed dezelfde langzame route als ik. Ik heb voor nu maar google nav via android auto ernaast, jammer dat die niet kan outputten naar HUD
- Software (sensus en on call) bugs, al worden ze wel uiteindelijk opgelost
Ik ben nog steeds erg tevreden, ook met de Dealer die me netjes van software update voorziet.
Laatst gewijzigd door Autozoeker op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- 2nd Gear member
Hebben ze die achter weggelaten dan?Autozoeker schreef: ...
...

2024 Volvo XC90 T8
2021Volvo XC40 P8
2016 Volvo XC90 T8
2014 Volvo V60 PIH
2012 Volvo V60 D2
2007 Volvo V50 2.0D Edition II
2000 Volvo V40 1.9D Europa Phase I Dark Blue
2021Volvo XC40 P8
2016 Volvo XC90 T8
2014 Volvo V60 PIH
2012 Volvo V60 D2
2007 Volvo V50 2.0D Edition II
2000 Volvo V40 1.9D Europa Phase I Dark Blue
-
- 5th Gear member
Volgens mij zijn die krengen (voor en achter) optioneel.
uit de prijslijst:
daar zit een aantal opties (spatlappen voor bijv) standaard op lijkt het. Het is verder losgetrokken en goedkoper geworden in de my18 prijslijst.
uit de prijslijst:
Ik heb een zweeds importmodelmy17 prijslijst:
Spatlappen, voor en achter 173,55 210
my18 prijslijst:
Spatlappen vooraan 66,12 80
Spatlappen achteraan 66,12 80

Laatst gewijzigd door Autozoeker op 01.01.1970 - 01:00, 3 keer totaal gewijzigd.