gebruik USB-stick

Dit is de rubriek voor de 30, 40 en 50 series vanaf bouwjaar 2004.
Plaats reactie
Huge
2nd Gear member

Een interessante dag achter de rug. Glijdend en glibberend de gehele A2 af (matrix borden op 50) om mijn geliefde V70 T5 in te ruilen. Heb daar vier jaar 50-60k per jaar mee gereden en het werd tijd voor wijsheid, lees, een diesel.
Terug gereden, snelweg inmiddels stukken beter begaanbaar, met een V50 1.6d Momentum/Edition II (MY 2009). Ondanks het gebrek aan vermogen en automaat toch een heerlijke auto gebleken. Wat deze "meer heeft" dan de T5 is een USB aansluiting. Iets wat erg fijn is wanneer je kijkt naar mijn jaarlijkse kilometers. En daar gaat mijn vraag over. Ik heb vanuit iTunes even een "sticky" vol gezet met mp3 muziek, deze zet hij dan gewoon in de root op een grote hoop. En zo wordt het dus ook afgespeeld (artiesten door elkaar afhankelijk van naamgeving bestand). Is er een mogelijkheid om op de High Performance radio ook te sorteren / selecteren op album, artiest etc.? Kan dat met een iPod b.v. wel? Of moet ik de bestanden anders op een stick plaatsen? USB stick heeft mijn voorkeur aangezien deze zo lekker compact zijn in verhouding tot een iPod.
Ik hoor graag jullie ervaringen.
Volvo 245 Polar 1992
Volvo V50 Edition II 2009
Volvo V70 T5 2002
Volvo V40 Comfortline 1997
Volvo B18 Amazon 19kruik
GerbenB
1st Gear member
Contacteer:

Huge schreef: Een interessante dag achter de rug. Glijdend en glibberend de gehele A2 af (matrix borden op 50) om mijn geliefde V70 T5 in te ruilen. Heb daar vier jaar 50-60k per jaar mee gereden en het werd tijd voor wijsheid, lees, een diesel.
Terug gereden, snelweg inmiddels stukken beter begaanbaar, met een V50 1.6d Momentum/Edition II (MY 2009). Ondanks het gebrek aan vermogen en automaat toch een heerlijke auto gebleken. Wat deze "meer heeft" dan de T5 is een USB aansluiting. Iets wat erg fijn is wanneer je kijkt naar mijn jaarlijkse kilometers. En daar gaat mijn vraag over. Ik heb vanuit iTunes even een "sticky" vol gezet met mp3 muziek, deze zet hij dan gewoon in de root op een grote hoop. En zo wordt het dus ook afgespeeld (artiesten door elkaar afhankelijk van naamgeving bestand). Is er een mogelijkheid om op de High Performance radio ook te sorteren / selecteren op album, artiest etc.? Kan dat met een iPod b.v. wel? Of moet ik de bestanden anders op een stick plaatsen? USB stick heeft mijn voorkeur aangezien deze zo lekker compact zijn in verhouding tot een iPod.
Ik hoor graag jullie ervaringen.

Zelf heb ik alleen ervaring met een iPod. Deze simpelweg aansluiten en hij pakt de mappenstructuur van de iPod en dan kan een keuze maken uit: Artiest, nummer of album. Voor mij werkt dit perfect aangezien al mijn muziek al in mijn iTunes staat. En wat betreft geheugen kom je met een iPod ook best ver, ik heb er standaard 1 in de auto liggen met 16 gig en daar nooit te kort aan gehad.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Mijn huidige auto: Volvo V50 D2 R-design 2012
tbrugman
2nd Gear member

Ik heb een stick met plm 1000 nummers.
Als je folders aanmaakt, dan ziet de radio ze als "albums". Via het standaard menu kun je die albums vervolgens selecteren.
Dus ik heb een album K3 (voor de achterbank) en pop-rock (voor mezelf).

En nog een tip: als je snel door een lange lijst lijst wil bladeren, dan werkt de draaien aan de tuning-knop lekker snel. Veel sneller dan de pijltjes-toetsen
Current : V60 1.6D Summum MY2014
Previous: V50 1.6D Limited MY2012 / S40 1.8 Momentum MY2007
Huge
2nd Gear member

Beste heer Brugman, toen viel opeens het kwartje......ik had duidelijk de functionaliteit van de ENTER knop nog niet ontdekt. Het werkt volkomen perfect. Nu nog even een hoge capaciteit USB stick aanschaffen en mijn zoon is ook weer blij op de achterbank. Al kan ik heb prima vermaken met de drumsolo van Phill Collins (In the air tonight) ;-)
Volvo 245 Polar 1992
Volvo V50 Edition II 2009
Volvo V70 T5 2002
Volvo V40 Comfortline 1997
Volvo B18 Amazon 19kruik
Plaats reactie

Terug naar “De 30- 40 en 50 series vanaf MY 2004”