Dit zijn the best of the best, geloof mij nou; MICHELIN® STEALTH!!!
Google maar eens verder... alleen maar positieve berichten. Heb ze zelf ook.
http://us.michelin-lifestyle.com/en/car ... iper-blade
FYI: 26'' bestuurder, 20'' passagier. Achter is 14'" las ik op een ander forum. BOSCH is zoooo jaren '90!
Ervaringen ruitenwisserbladen
Roeptoeteren kun je verwachten op een forum. Verwaarloos jij je onderhoud?MN-NL schreef: Maar we hebben het hier niet over autobanden maar over ruitenwissers die vooralsnog prima en streeploos wissen, en dus niet vervangen hoeven worden.....het ging hier om de duurzaamheid en ik behoor in ieder geval niet tot de fractie die preventief van alles vervangt wat uitstekend functioneel is. Wat wederom niet zegt dat ik mijn onderhoud verwaarloos, voordat allerlei mensen daar weer wat over gaan roeptoeteren.
- gose91
- 3rd Gear member
Ziet er sjiek uit. Toch zie ik niet die vorm van de aerotwins, waarbij de vorm van die laatste op snelheid wat mij betreft merkbaar verschil maakt. Bij die Michelins heb je dan niet zo'n hekwerk boven je wisser, maar het lijkt mij zo alsof deze bij hoge snelheid door de wind alsnog van de ruit getild kunnen worden. De duwkracht komt dan alleen vanuit je wisserarmen en die is niet bijzonder hoog._XC70_ schreef: Dit zijn the best of the best, geloof mij nou; MICHELIN® STEALTH!!!
Google maar eens verder... alleen maar positieve berichten. Heb ze zelf ook.
http://us.michelin-lifestyle.com/en/car ... iper-blade
FYI: 26'' bestuurder, 20'' passagier. Achter is 14'" las ik op een ander forum. BOSCH is zoooo jaren '90!
Astra F 1995 X1.6SZ | S40 2005 2.4i Momentum
V50 2008 2.4i Edition II Season Line
V50 2008 2.4i Edition II Season Line
- coqrouge
- 2nd Gear member
Ik heb mijn OEM wisserbladen na 3 jaar vervangen. De nieuwe bladen waren geen openbaring dus zo ver waren de oude kennelijk niet heen. Dat komt waarschijnlijk doordat ik heel weinig hoef te wissen, behandel mijn voorruit met Rain-X. Hierdoor krijg je geen natte film op je voorruit maar parelt het, bij voldoende snelheid, er zo af. Bij een stevige bui gebruik ik ze niet of nauwelijks terwijl het verkeer om me heen de wissersnelheid op turbo hebben staan. Hoef tussen de beurten door daarom ook nooit wisservloeistof bij te vullen...
+1; RAIN X geweldig!coqrouge schreef: Ik heb mijn OEM wisserbladen na 3 jaar vervangen. De nieuwe bladen waren geen openbaring dus zo ver waren de oude kennelijk niet heen. Dat komt waarschijnlijk doordat ik heel weinig hoef te wissen, behandel mijn voorruit met Rain-X. Hierdoor krijg je geen natte film op je voorruit maar parelt het, bij voldoende snelheid, er zo af. Bij een stevige bui gebruik ik ze niet of nauwelijks terwijl het verkeer om me heen de wissersnelheid op turbo hebben staan. Hoef tussen de beurten door daarom ook nooit wisservloeistof bij te vullen...
https://vimeo.com/190212193