djwit schreef:
Kijk aan, wat een leuke reacties! En ik denk dat ik inderdaad op het verkeerde subforum zit.
Dank voor de complimenten, ook geestig om te zien dat smaken zo lekker verschillen. De voorbeeld foto ziet er dik uit!
Heb ook al even gekeken op wat sites, en je kunt je plezier op als je aan het tunen gaat, variërend van chippen naar 240 pk, velgupgrades naar zelfs 20" en het monteren van dakspoilers, side scuffs en tinten van de ramen (erg gaaf).
Is er hier op het forum een overzicht van tuners, toeleveranciers waar jullie goede ervaringen mee hebben?
Doe lekker:
-Polestar chip, wacht op aanbieding!!
-Sidescuff incl spatlappen, gaan goed samen. Wordt ie vet van, mag best.
-Wingprofile dakdragers
-4000K kenteken verlichting
-4000K FLOOD-LIGHTS spiegels
-18" wielen (meer niet, gaat hobbelen)
-Ramen tinten
-Dakspoiler ook maar dat wordt duur net als sidescuff trouwens.
-Brodit telefoon houder.
Moet jij eens kijken het verschil! Kost bijna niks. Meer zou ik niet doen tenzij je wil faceliften naar 2014+ maar dat wordt duur. Eigenlijk is een XC70 al af of ie nou 2008 of 2016 is...ze lijken niet oud te worden qua lijnen. Net als de V70 trouwens. De regel is dat ie er gewoon heel anders uit moet zien dan die van de buurman die iedere dag een op en neertje ABN AMRO doet. En dan ook met de secretaresse in het kopieër hok soms maar dat is een ander verhaal. Niet saai doen, geen poldermodelletje, kop boven het maaiveld. Be different en niet geloven in "dan doe je al gek genoeg bange-poeperds". We wachten af zou AT5 zeggen.
Zet hem op...gas op die lolly!!