Helaas heb ik nog geen fotos maar dat komt wel als het weer lekker warm wordt.

Ik heb wel een vraagje. Ik ben opzoek naar een programma welke de dealer ook gebruikt voor onderdelen en how to's. Heeft iemand dat? of is dat te downloaden ergens?
Of je zelf het onderhoud gaat doen.hus104 schreef: HVT wat bedoel je met veel zelf doen?
Een linkje ga ik hier niet zetten want het is en blijft niet echt volgens de regels (al is er geen weg rond als particuliere doe het zelver) Maar je vind ze zeker en vast wel op een boot vol piratenhus104 schreef: Dank.
HVT wat bedoel je met veel zelf doen?
YannickC bedankt. Ik had die naam al gehoord, echter niet te vinden in een download. Heb jij misschien een werkend linkje?
Of om je ADM tankje te resetten......YannickC schreef:Een linkje ga ik hier niet zetten want het is en blijft niet echt volgens de regels (al is er geen weg rond als particuliere doe het zelver) Maar je vind ze zeker en vast wel op een boot vol piratenhus104 schreef: Dank.
HVT wat bedoel je met veel zelf doen?
YannickC bedankt. Ik had die naam al gehoord, echter niet te vinden in een download. Heb jij misschien een werkend linkje?
Of koop je een dice (de interface) op markplaats.
Deze gaan weg tussen 125 en 150 euro en een deftige verkoper geeft er vida bij op een cdtje.
Die dice interface is sowiso een must om onderhoudsvallen te resetten enzo![]()