Achterdeur valt in slot

Geleverd vanaf 2003
Plaats reactie
jopie123
2nd Gear member

Goedemiddag,
Ik heb in mijn v50 het volgende probleem. Ik heb bij een van mijn achterdeuren dat wanneer ik deze sluit, hij in het slot valt en ik hem niet meer kan openen. Ik moet dan opnieuw met de sleutel alle deuren ontgrendelen om de deur te openen. Mogelijk houdt het probleem verband met het kinderslot dat ik op deze deur heb ingesteld.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Zou het een draadbreuk zijn, heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?
Laatst gewijzigd door jopie123 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
2006 Volvo v50 2.0d
1985 Volvo 740 GL b230k

Weblog over mijn klusavonturen met de Volvo’s
MartijnAbel
4th Gear member

jopie123 schreef: Goedemiddag,
Ik heb in mijn v50 het volgende probleem. Ik heb bij een van mijn achterdeuren dat wanneer ik deze sluit, hij in het slot valt en ik hem niet meer kan openen. Ik moet dan opnieuw met de sleutel alle deuren ontgrendelen om de deur te openen. Mogelijk houdt het probleem verband met het kinderslot dat ik op deze deur heb ingesteld.

Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Zou het een draadbreuk zijn, heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?
Je kunt even de stekker in de A stijl loshalen en nagaan of deze al eens met low voltage grease ingespoten is. Het wil wel eens voorkomen dat deze niet goed verbinding maakt door corrosie.
Er zit tevens een stekker in de B stijl van de auto die kun je ook eens loshalen en nakijken of je daar geen corrosie vind.
Volvo V70 2.0T 2011 - Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
Plaats reactie

Terug naar “S40 - V50 series”