Goedemiddag,
Ik heb in mijn v50 het volgende probleem. Ik heb bij een van mijn achterdeuren dat wanneer ik deze sluit, hij in het slot valt en ik hem niet meer kan openen. Ik moet dan opnieuw met de sleutel alle deuren ontgrendelen om de deur te openen. Mogelijk houdt het probleem verband met het kinderslot dat ik op deze deur heb ingesteld.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Zou het een draadbreuk zijn, heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?
Achterdeur valt in slot
- MartijnAbel
- 4th Gear member
Je kunt even de stekker in de A stijl loshalen en nagaan of deze al eens met low voltage grease ingespoten is. Het wil wel eens voorkomen dat deze niet goed verbinding maakt door corrosie.jopie123 schreef: Goedemiddag,
Ik heb in mijn v50 het volgende probleem. Ik heb bij een van mijn achterdeuren dat wanneer ik deze sluit, hij in het slot valt en ik hem niet meer kan openen. Ik moet dan opnieuw met de sleutel alle deuren ontgrendelen om de deur te openen. Mogelijk houdt het probleem verband met het kinderslot dat ik op deze deur heb ingesteld.
Hoe zou ik dit kunnen oplossen? Zou het een draadbreuk zijn, heeft iemand dit ook weleens meegemaakt?
Er zit tevens een stekker in de B stijl van de auto die kun je ook eens loshalen en nakijken of je daar geen corrosie vind.
Volvo V70 2.0T 2011 - Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA