Vorige week mijn V60 ingeruild voor deze XC70 in de mooie kleur Twilight bronze zodat mijn forumnaam weer correct is

Heb auto nog maar sinds zaterdag dus kan nu nog niets zeggen over problemen met zichtbaarheid bij andere weggebruikers. Maar een donkere kleur is vaak bij dit donkere weertype lastiger te zien. Locatie van de foto is het mooie Westerwolde (Wessinghuizen) en geen pst pst Hoornse Plas....diesel01 schreef: Even een ander vraagje mbt de zichtbaarheid van beide auto's.
Ik heb een Terra Bronze XC60 en merk met donker weer dat de zichtbaarheid bij andere weggebruikers slecht is, bij een aanrijding zeggen mensen ook ik heb je door het donkere weer niet gezien.
Ooit al een close call meegemaakt waarbij de zichtbaarheid parten speelt?
De reden is dat er een volle V70 D4 te koop staat met alle optie's in dezelfde kleur maar het is de kleur die mij een beetje tegen staat vanwege mijn ervaringen met Terra Bronze.
On topic leuke mini meet, mijn XC is ook elke dag te spotten in Grunn uitgezonderd de weekeindes.
Lijkt mij trouwens lokatie Hoornse meer.
Dat is ook prachtig setje zal mijn moeder eens vragen of ze ook niet nog een cabrio wil voor de zomerdagen.....BlackcurrantV70 schreef: Wij hebben ook een Twilight Bronze family
Als je nog een betere argumentatie nodig hebt....genomen tijdens ons jaarlijks ritje naar de ProvenceRofoxc70 schreef:Dat is ook prachtig setje zal mijn moeder eens vragen of ze ook niet nog een cabrio wil voor de zomerdagen.....BlackcurrantV70 schreef: Wij hebben ook een Twilight Bronze family
Vroeger, heul lang geleden toen ik nog een leutje jong was en vanuit Peize ging fietsen met mijn opa wilde hij naar Hoornse plas.Rofoxc70 schreef:Heb auto nog maar sinds zaterdag dus kan nu nog niets zeggen over problemen met zichtbaarheid bij andere weggebruikers. Maar een donkere kleur is vaak bij dit donkere weertype lastiger te zien. Locatie van de foto is het mooie Westerwolde (Wessinghuizen) en geen pst pst Hoornse Plas....diesel01 schreef: Even een ander vraagje mbt de zichtbaarheid van beide auto's.
Ik heb een Terra Bronze XC60 en merk met donker weer dat de zichtbaarheid bij andere weggebruikers slecht is, bij een aanrijding zeggen mensen ook ik heb je door het donkere weer niet gezien.
De reden is dat er een volle V70 D4 te koop staat met alle optie's in dezelfde kleur maar het is de kleur die mij een beetje tegen staat vanwege mijn ervaringen met Terra Bronze.
On topic leuke mini meet, mijn XC is ook elke dag te spotten in Grunn uitgezonderd de weekeindes.
Lijkt mij trouwens lokatie Hoornse meer.![]()
Het mooie van de Volvo is dat de dagrij verlichting het zowel voor als achter doet (en niet zoals andere merken alleen voor, die dus bij de schemering zonder achterlichten rijden),diesel01 schreef: Even een ander vraagje mbt de zichtbaarheid van beide auto's.
Lijkt mij trouwens lokatie Hoornse meer.
Mooie en complete XC70 heb je op de kop getikt! Alles er op en er aan zo te zien, sidescirts, spoiler, donkere ruiten en mooie velgen - gefeliciteerd!Rofoxc70 schreef: Vandaag een "spontane" meeting georganiseerd met een andere Twilight bronze.
Vorige week mijn V60 ingeruild voor deze XC70 in de mooie kleur Twilight bronze zodat mijn forumnaam weer correct is. Vaders heeft een V70 in zelfde kleur. Zijn er meer forumleden met Volvo in deze kleur? Volgende keer een iets grotere meeting misschien....
Leuk verhaal inderdaad, ken de Hoornse Plas alleen van Pe Daalemmer en Rooie Rinus.diesel01 schreef:Vroeger, heul lang geleden toen ik nog een leutje jong was en vanuit Peize ging fietsen met mijn opa wilde hij naar Hoornse plas.Rofoxc70 schreef:Heb auto nog maar sinds zaterdag dus kan nu nog niets zeggen over problemen met zichtbaarheid bij andere weggebruikers. Maar een donkere kleur is vaak bij dit donkere weertype lastiger te zien. Locatie van de foto is het mooie Westerwolde (Wessinghuizen) en geen pst pst Hoornse Plas....diesel01 schreef: Even een ander vraagje mbt de zichtbaarheid van beide auto's.
Lijkt mij trouwens lokatie Hoornse meer.![]()
Nooit geweten waarom todat wij een oud wi.f op de parking tegen kwamen die in haar blote kont naar de auto toe ging om iets op te halen, opa groot lol en ik kwam de schrik bijna niet te boven..![]()
Ze was zeker 20 kilo te zwaar en zo rood als een kreeft.![]()
Anekedote's die vaak ter sprake kwamen tijdens verjaardagen, mooi man![]()
Dank! Hij is lekker compleet inderdaad. Mis alleen tot nu toe de keyless drive op het moment: starten met sleutel in broek gaat niet meer....maar is kwestie van wennen. Het is een NL met Duitse hoeveelheid accessoiresPGV70 schreef:Mooie en complete XC70 heb je op de kop getikt! Alles er op en er aan zo te zien, sidescirts, spoiler, donkere ruiten en mooie velgen - gefeliciteerd!Rofoxc70 schreef: Vandaag een "spontane" meeting georganiseerd met een andere Twilight bronze.
Vorige week mijn V60 ingeruild voor deze XC70 in de mooie kleur Twilight bronze zodat mijn forumnaam weer correct is. Vaders heeft een V70 in zelfde kleur. Zijn er meer forumleden met Volvo in deze kleur? Volgende keer een iets grotere meeting misschien....
Is het een NL exemplaar of uit Duitsland geimporteerd?
Zag dat er velen ex. D in D4 versie nu aangeboden worden.