Ik was een tijdje niet zo actief, wegens erg druk...
Ik heb ook een nieuwe baan met lease auto (toyota auris hybrid sports tourer) en bijtelling.
Gezien de proeftijd voorbij is moet ik de Volvo verkopen
Aderlating, ik weet het, ik was ZZPér en door het geneuzel met VAR en wet DBA bang geworden en op zoek gegaan naar een baan!
Maandag ben ik ermee naar het werk geweest (S60) en dan merk je weer wat vermorgen en koppel is, die Auris is vlot als je m vermoord en de CVT neemt het gevoel van koppel volledig weg.
Met eventuele gezinsuitbreidingsplannen heb ik de Auris met bijtelling genomen
Mocht je nog van de velgen af willen voor je 'm in de verkoop zet... Stuur maar een PM...
Maar erg jammer om de auto weg te moeten doen. Ik heb mijn vorige S60 ook verkocht toen ik mijn eerste lease auto kreeg (maar dat was wel een helemaal volgehangen V50 naar eigen smaak ingekocht) maar stiekem nog wel een beetje spijt van de verkoop... Nou zal een Auris niet de hoofdprijs kosten qua bijtelling, maar dan zou ik persoonlijk het hok alleen zakelijk rijden en de S60 privé gaan rijden...
XC60 T6 Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green