Hahahhha de nieuwe klokken winkel volgt ook naar de 60 serie, wat hebben ze de plank mis geslagen met de huidige klokken.
De volgende gaat een V60 worden.
MichelR schreef:
Hoop tegelijkertijd met de XC40. Maar we gaan het zien.
die zal later het jaar gepresenteerd gaan worden
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Op basis van de zetels en bw muziek zou je denken dat dit een tamelijk hoge uitvoering is. Toch is het de basis tellerpartij, dezelfde klokkenwinkel als in de xc90 kinetic zonder navi bij de lancering, heb toch op het net een paar maanden geleden een foto gezien met andere tellers erin
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door oostvleteren op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
oostvleteren schreef:
Op basis van de zetels en bw muziek zou je denken dat dit een tamelijk hoge uitvoering is. Toch is het de basis tellerpartij...
Aan de hand van de Autoweekpagina heb ik naar het kenteken gekeken en dit is een hybride
Hartelijke groet,
Rob
Inmiddels Volvo nummer 11 Na een 240, 265, 460, 2×740, V40, V50, V40, V60 en een XC40 nu een V60 B3 Inscription, Pine Grey/Geventileerd nappaleder met massage in de kleur amber. En o.a. de packs: Park assist, Lighting, Lounge en hier en daar nog wat
Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
Dan wordt hij kennelijk geintroduceerd, maar dan duurt het waarschijnlijk nog wel een halfjaar voor hij bij de dealer in de showroom staat en daarna nog een paar maanden voor hij effectief geleverd wordt........neem ik aan.....want zo was het met de XC90, de S90 en V90 immers ook?
Maakt niet zoveel uit, maar Volvo zal toch echt met een model komen waar volume mee gedraaid kan worden....
De XC60 is de meest verkochte Volvo, nog voor de v40. Betekent dat die ook veel gunstiger geprijsd zal moeten zijn dan zijn grote broer. Ik snap de prijs strategie van Volvo totaal niet. Die XC90 wel, maar de V90 en S90, daar zijn alleen 4 cilindertjes van en die zijn echt erg duur. Daarvan worden er dus heel weinig verkocht, terwijl in basis de wagens heel mooi ontworpen zijn.
Als de 60 series net zo'n uplift qua prijs krijgen als de 90 serie (die ter vervanging van v70 en s80 zijn) dan gaat ze never nooit die 800.000 auto's slijten die ze als verkooptarget hebben over paar jaar. En als ze de 60 serie een stuk lager prijzen dan de 90 serie dan kun je je afvragen wat je dan extra krijg bij de 90 serie, behalve ruimte. Platform is hetzelfde, motoren identiek, audio identiek, veiligheidssystemen identiek etc. De 60 serie krijgt wel een drie cilinder, dus naar beneden breiden ze wel uit, maar dat zal ook best lastig zijn, ook al zal het aantal PK met electrische motor en 3 cilinders boven de 220 liggen, veel aanhanger trekken zal er niet bij zijn. Wie kan het mij eens uitleggen?
Laatst gewijzigd door Marc Apeldoorn op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
De S90 & V90 ontlopen de prijzen van de S80 & V70 niet hoor, toen die net gelanceerd werden waren ze met vergelijkbare uitrustingen & motorvermogen zelfs duurder. Pak bijvoorbeeld de prijslijst van de V70 van 2008 er maar eens bij.
Ontopic: Ik zie genoeg differentiatie tov de 90 serie dashboards, ziet er goed uit! De zwevende middenconsole van de huidige 40- & 60-serie en laatste serie V70 & S80 lijken ook erg veel op elkaar, dus in die zin wijkt Volvo echt niet af van de eerdere strategie qua dashboard ontwerp...
Ik zie dat de V70 instapversie bijna 9000 Euro goedkoper was dan de instap V90....
Vergelijkbaar vermogen kun je niet goed vergelijken. 2008 waren snel 5 cilinders voor nodig, nu alleen maar 4 cilinders..
V90 en S90 zijn geen volume modellen, dat zal dan van de nieuwe 60 en 40 serie moeten komen. En daar zal echt een ander prijspeil bij moeten komen willen de aantallen richting de 800.000 gaan....
De 90 serie (XC90 uitgezonderd) zullen geen 10% van de totale verkopen genereren, sterker Volvo mag in zijn handen knijpen als er van de V90 en S90 tesamen meer dan 50.000 per jaar van verkocht worden