Het zijn de gewone comfort lederen stoelen. Zou moeten lukken?OGA244 schreef: Quick fold kan niet icm sportstoelen
Gebruik ik af en toe wel daarom dit graag erbij.
Het zijn de gewone comfort lederen stoelen. Zou moeten lukken?OGA244 schreef: Quick fold kan niet icm sportstoelen
Inderdaad. Dan heb je tegen de tijd dat je hem inruilt juist een zeldzaam pareltje tussen alle zwarte, grijze en donkerblauwe massa.jalex_h schreef:Die verkoper op dit punt niet serieus nemen en gewoon Power Blue bestellenBillyBob schreef: Tweede keuze was Power Blue: gedurfd maar mooi op een V60. Verkoper raadde me dit af ivm moeilijk verkoopbaar tweedehands. (???)![]()
Ik vond die velgen eigenlijk best mooi. Over smaken en kleuren...BillyBob schreef:
Verder zijn de velgen imho spoeglelijk.![]()
Inderdaad mooi maar lijkt me slecht combineerbaar met m'n hobby (paard). Zwart is wellicht een veiligere keuze.Jelmer de Jong schreef: Doe die blauwe maar, zeker icm wit interieur.
Foto's hieronder van in de showroom. De V40 is het nieuwe grijsblauw Mussel Blue maar overtuigde me niet helemaal.Sander02 schreef: Misschien dat die osmium grey, blauw grijzig wel mooi is maar dan moet je 'm in het echt bekijken.