Na een tijd van afwezigheid op het forum, werd het weer tijd voor een voorstel rondje.
Mijn naam is Peter Conijn, ben 36 jaar en werk als ondernemer en eigenaar van een HR adviesbureau. Ik heb samen met mijn compagnon (dezelfde!) V40 besteld. De levertijd is echt kort geweest. Wij hebben de bestelling op 22 december gedaan en 8 februari werden beide auto's al geleverd. Super service van Svenscar in Dordrecht.
Na verschillende Volvo's te hebben gereden werd het nu weer tijd voor een mooie V40. Ik heb gekozen voor de D2 met Nordic+ Sport pakket (R-design) in de kleur Inscription Crystal White metallic.
Nu heb hiervoor een C30 2.0 gereden, een V40 (een D3 geartronic weliswaar) en daarvoor een V50 2.0D.
De eerste ervaringen zijn echt super, heerlijk strak rijdende auto. Het lijkt zelfs wel of de 'nieuwe' V40 verschilt met de wegligging van de voorlaatste V40 maar misschien is dat mijn verbeelding

Met de Volvo on call functie was het een feest om 's ochtends in een warme auto te stappen en merk ik dat Volvo het infotainment stuk sneller heeft gemaakt sinds de vorige generatie V40.
We hebben een contract voor 120.000 km en met het huidige werk wordt dat waarschijnlijk met drie jaar weer een nieuwe