Mijn XC90 (december 2015), Inscription, heeft een probleem met de draadloze sleutel.
Altijd als ik de auto wil openen kan dit alleen met de sleutel en niet door de handgreep vast te pakken. Afsluiten lukt wel door op de handgreep de drukken. Maakt niet uit welke handgreep. Maar soms dan weer niet, vooral als ik de stekker er in heb gedaan.
Als de auto net op slot is werkt het openen dan weer wel keyless. Dus de handgreep beetpakken en hij gaat open. Maar enkel door het verstrijken van tijd, zeg een minuutje of tien oid, werkt het dan weer niet.
Heel erg irritant. Onbetrouwbaar. Vervelend.
Van beide sleutels zijn de batterijen vervangen. Dat maakte trouwens niets uit.
Weet iemand hier wat over?
Haperende Keyless Entry
-
- 5th Gear member
Bij de v60 pih kwam het wel veel voor. zie viewtopic.php?t=68489
Bij je dealer zou je het uit kunnen laten lezen. Als keyless entry storing heeft, worden er wel foutcodes gelogged. Klinkt als sensor/antenne die het gaat begeven.
Bij je dealer zou je het uit kunnen laten lezen. Als keyless entry storing heeft, worden er wel foutcodes gelogged. Klinkt als sensor/antenne die het gaat begeven.
Laatst gewijzigd door Autozoeker op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
- Battlecruiser
- 8th Gear member
Controleer eens of alle deurschakelaars voldoende dicht zitten. Vaak is de achterdeur de boosdoener. Als de schakelaar niet voldoende contact maakt, krijg je precies dit euvel.
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
-
- Starter
Opgelost. Blijkt dat de door de dealer ingebouwde klasse 5 alarminstallatie een probleem veroorzaakt. Bij meerdere XC90's. Hierdoor gaan de antennes van de draadloze sleutelontvanger vrij kort na het afsluiten in de slaapstand. Dat is nu door de dealer opgelost door de installatie anders aan te sluiten.
Laatst gewijzigd door API op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
XC90 dec 2015/Inscription