Extended protectie PIHs

Het board om te praten over zaken die exclusief voor de Plug In Hybrid Volvo's van toepassing zijn
Plaats reactie
sergestoord
2nd Gear member

iRay schreef:
sergestoord schreef: Bangarage Amsterdam Zuid-Oost vertelde me gisteren dat ze mijn Extended Protection niet erkennen... wat zou ik kunnen doen?
Ik heb diverse reparaties bij Bangarage laten uitvoeren die onder Extended Protection vielen. Was af en toe wel ff schrikken voor ze, maar heb tot nu toe alles vergoed gekregen. Daarmee heb ik de kosten voor Extended Protection al ruimschoots terugverdiend.
Welk filiaal en heb je zelf vooraf gebeld met Car Garantie?
V60 D6 PIH MY2014
iRay
2nd Gear member

sergestoord schreef:
iRay schreef:
sergestoord schreef: Bangarage Amsterdam Zuid-Oost vertelde me gisteren dat ze mijn Extended Protection niet erkennen... wat zou ik kunnen doen?
Ik heb diverse reparaties bij Bangarage laten uitvoeren die onder Extended Protection vielen. Was af en toe wel ff schrikken voor ze, maar heb tot nu toe alles vergoed gekregen. Daarmee heb ik de kosten voor Extended Protection al ruimschoots terugverdiend.
Welk filiaal en heb je zelf vooraf gebeld met Car Garantie?
Dat was bij garage West. De afhandeling vind bij Ban centraal plaats in ZO. Daar heb ik een paar keer gesproken met een dame die het vervolgens met de medewerker in West moest afstemmen.
2002: Audi A4 Avant 2.5 TDI
2005: Toyota Avensis 2.2D-CAT
2009: Toyota Prius Executive
2013: Volvo V60 D6 Crystal White metallic
sergestoord
2nd Gear member

Allemaal goed afgelopen :-)
V60 D6 PIH MY2014
Plaats reactie

Terug naar “Plug In Hybrid Volvo's”