Tjonge zeg , nooit geweten dat lengte voor zoveel ellende zorgt
vergeleken met de reuzen ben ik maar een ukkie van 176, en pas zodoende overal in
kom alleen soms wat lengte te kort tijdens het laden van de vrachtwagen
Ook ik ben bijna een dubbele meter, met In verhouding een lang bovenlijf.
Mijn v60 zat prima, maar met een schuifdak werd het inderdaad problematisch, dat beetje minder hoofdruimte maakte het kritisch. Net als die paar centimeter die een elektrische stoel minder kan zakken.
Ik ben in de breedte wat gekrompen afgelopen maanden, maar goed, 1,92m lang, normale verhoudingen, en zit meer dan prima in onze XC70 (N) mèt elektrische stoel en mèt schuifdak. Ruimte over zowel in lengte als in hoogte, terwijl ik toch redelijk rechtop zit. Maar dat mag voor de TS geen verassing zijn, hij komt immers uit een vrijwel identieke '02 V70XC en Padt daar met zijn 2m wel in.
De keren dat ik in een V70NN/S80 heb gereden zat ik daar ook prima in, heb ook zeker niet de indruk dat deze minder ruim zijn, eerder ruimer. Wellicht nog eens proefritten? Het zit wellicht anders, maar naar mijn ervaring niet minder ruim of minder comfortabel.
V90 Cross Country B5 PRO MY21 Denim Blue Metalic V70 T5 GT8 Nordic+, Polestar, Luxery Line, Family Line, MY15 Electric Silver Metallic
XC70 D5 H6 Summum, Season Line, Design Sport Line 2007 Electric Silver Metallic
V40 1.9D SPORTS EDITION 2003 virtual blue