3 kids op de achterbank vs de achterbak

De XC90 wordt na 12 jaar vervangen door de nieuwe XC90
Plaats reactie
Volvogel
2nd Gear member

Mensen

Het volgende dilemma:

De xc is niet klein maar ik zit te dubben over hoe de kids te plaatsen.
2 boys 4&6 en 1 girl 6 maanden
2 hoge stoelen met rug (zet ze nog niet op alleen een zitverhoger)
1 maxi cosi (evt op easybase)

Opstelling 1 stoel links, maxicosi met easybasi rechts en 1 stoel op de derde zitrij werkt maar is niet mooi en praktisch geen koffer ruimte

Opstelling 1 stoel links en rechts en MC is het midden is 'mooier' ruimer maar MC in het midden moet zonder easybase dus veel gedoe met gordel en zwaar om er in te zetten. Easybase mag niet in het midden ivm middenconsole

1 stoel links en in het midden lijkt zicht te veel te blokkeren.

Iemand nog briljante ideeen voor dit wereld dilemma ;-)
drive_a_legend
3rd Gear member

Die van 6 kan toch gemakkelijk op de geintegreerde kinderstoel? Ik ga er even vanuit dat je die hebt - lijkt me met die gezinssamenstelling logisch? Is veilige plaats, bovendien geflankeerd door links en rechts een kindersteol cq maxicosi. Koop eventueel nog de kinderzithoes van volvo - die heeft extra zijdelingse padding.
http://accessories.volvocars.com/nl-be/ ... VCC-491461
Laatst gewijzigd door drive_a_legend op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: link ging niet goed
Volvogel
2nd Gear member

drive_a_legend schreef: Die van 6 kan toch gemakkelijk op de geintegreerde kinderstoel? Ik ga er even vanuit dat je die hebt - lijkt me met die gezinssamenstelling logisch? Is veilige plaats, bovendien geflankeerd door links en rechts een kindersteol cq maxicosi. Koop eventueel nog de kinderzithoes van volvo - die heeft extra zijdelingse padding.
http://accessories.volvocars.com/nl-be/ ... VCC-491461
Nee, helaas die heb ik niet.

En noem me veilig maar ik hou ze het liefst zo lang mogelijk in een stoel.
BendW
5th Gear member

Als je plaats gebrek hebt in de xc90,kan je er nog altijd een remorq achter hangen... :D :D :D
Kareltje1
1st Gear member

kan je uw kindje van 6j niet op een zitverhoogkussen plaatsen in het midden als je de koffervolume wil behouden?
zit ook een beetje met hetzelfde, ga straks naar frankrijk met 3 volwassenen en 2 kinderen (4,5j en 1,5j) weet ook nog niet hoe te zetten icm. kofervolume
(al gaat de meeste bagage met m'n ouders mee)
Laatst gewijzigd door Kareltje1 op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Sinds oktober 2016: volvo XC90 T8 Inscription - Magic Blue
Plaats reactie

Terug naar “XC90 vanaf MY2015”