Hoe bedoel je ?liquid_force schreef:had jij je wagen dan nog niet besteld?
sustain schreef:Zo heb ik hem afgelopen zaterdag besteld
Zaterdag 9 december hebbek em besteld...(dus ondertss al 2 zaterdagen geleden

Maar die heeft niet het verlaagde sportchassis als ik naar foto's kijk. Ben benieuwd hoe dat rijdt in vergelijking met mijn 2004 MINI Cooper...simonsays schreef:Het is een 2.4i Momentum in Orinoco Blue (479) met Shadow Blue (480) bodykit. De velgen waren de Atreus 18".
Hij rijdt echt superstrak, is niet uit de bocht te krijgen... En eigenlijk pas boven de 150 op slecht asfalt ga je wat comfort inleveren, zelfs met die 18" wielen...
inderdaad tijd voor nieuwe lensensustain schreef:Lol, beter kijkenliquid_force schreef:omdat je vandaag om 3:21 pm schrijft dat je de ene wagen met de andere wagens velgen wilt ... dat had je dan moeten bedenken voordat je hem bestelde![]()
Art wil dat...
Toch niet zo door zijn hoeven gezakt, hoop ik?Johann schreef:Zo gaat ie worden,
Oh shit, deze verschrikkelijk mooie auto verdwijnt toch niet in het "lease-auto-van-de-zaak" circuit!!??!! Daar heeft deze auto teveel karakter voor! :x Neem toch een onpersoonlijke S40/V50 etc.etc. Maar hou deze auto voor de echte liefhebbers, de privé-rijders, die er voor gespaard hebben, een lening afgesloten hebben, kortom hart hebben getoond voor deze deerne van de straat!JoopV40 schreef:zo heb ik hem besteld:
En dat kunnen geen mensen zijn die iedere dag met hun auto honderden kilometers afleggen?????Neem toch een onpersoonlijke S40/V50 etc.etc. Maar hou deze auto voor de echte liefhebbers, de privé-rijders, die er voor gespaard hebben, een lening afgesloten hebben, kortom hart hebben getoond voor deze deerne van de straat!