Water & Condens in kofferuimte

Voor kenners: de "Roffel"
Plaats reactie
belgian-tsm
4th Gear member
Contacteer:

Hallo,

Mijn Volvo S70 van 1997 staat aan de kant (uit verkeer), door omstandigheden kan ik nog geen garagebox voorzien. maar ondertussen zijn we jaar verder.

Laatste tijd als ik de wagen opstart stel ik in de kofferruimte plas water vast, gelukkig heb ik zo een rubberenkoffermat die geen water doorlaat.

Maar ook aan de plastic en achterkant van de achterbankarmsteun (midden) hangt ook condens, en op sommige plaatsen in kofferruimte ook.

Echt vuil in de afwateringsgoot van de kofferruimte vind ik ook niet terug.

Doordat dat de wagen niet veel rijdt , en enkel maar op de hof kan rijden, wegens niet toegelaten op openbare weg. Zien buiten de remblokken, remschijven, en ook de velggewichtjes roestig.

Ik hoop binnenkort een garagebox bij te huren voor deze wagen op dat terrein zou de wagen ook op asfalt wat meer kunnen rijden , maar tot dan moet ik manier vinden om de wagen beter te beschermen. We hebben ook een hond die het soms leuk vind om op de wielen te plassen, en hoopjes zand op de wagen te krijgen met zijn achterpoten. :-/

Een zeil overtrekken is volgens een kennis van mij geen goed idee, omdat de lak anders mat word.

Hoe doen mede forummers dit met hun wagens die uit verkeer staan ...?

Alvast bedankt
Plaats reactie

Terug naar “De 850 - S70 - C70 - V70 en V70XC Classic”