Hey, ik zat te zoeken naar banden op het internet en ik kwam deze site tegen: http://www.bandenprijzen24.nl/ Weet iemand misschien of deze betrouwbaar is? Alle ervaringen hiermee worden zeer gewaardeerd
Grappig, is ook een site van Delticom, is op zich betrouwbaar. Ooit eens via andere site van hen (autobandenmarkt.be) bandjes besteld en bij monteur laten bezorgen, daar gemonteerd, in orde.
Maar laatste keer ben ik voor de winterbanden naar Profile gegaan, bleek erg weinig verschil qua prijs met onlineprijzen, direct gemonteerd en direct auto ook uitgelijnd. Dat maakte pas een verschil!
Zoals Chris zei, het merk maakt eerder verschil, ben zelf groooooot fan van Michelin, prijzig maar zeer stil en slijtvast, op de lange termijn stukken beter dan de goedkope meuk. Maar da's dan weer mijn mening....
Er had hier een héél intelligente tekst kunnen staan
Delticom (deze site en o.a autobandenmarkt / motorbanden markt etc.) Levert vanuit Duitsland met veelal oudere dot codes, banden die dus al eventjes in opslag liggen/restpartijtjes.
Ik kocht ooit nieuwe banden daar die reeds 1,5 jaar eerder waren geproduceerd.
Ik bestel nog wel eens bij www.popgom.nl. Voordeel is dat ze o.a. Euromaster als montage partner hebben.
Laatse keer banden gehaald bij een dealer omdat ik er bijna gratis een setje Ixion velgen bij kreeg (Svenscar).
Past: Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91