Het rubber aan de voet van mijn originele antenne is al behoorlijk uitgedroogt en aan vervanging toe.
groeten,
Hans

Dat is geen verhaal, dat leveren zij ook daadwerkelijk niet.NEWMEWS schreef:Bedankt voor je advies,bij de dealer hebben ze het verhaal dat er geen ander model voor te verkrijgen is?
Heb je een adresje waar ze hem wel hebben?
wel vreemd want eigenlijk zouden ze gewoon alles moeten verkopen ook al past het niet op jouw auto.bart simpson schreef:Dat is geen verhaal, dat leveren zij ook daadwerkelijk niet.NEWMEWS schreef:Bedankt voor je advies,bij de dealer hebben ze het verhaal dat er geen ander model voor te verkrijgen is?
Heb je een adresje waar ze hem wel hebben?
Heb jij al iets intussen gevonden? want ik heb het zelfde probleem. Ook het rubber vlink aan het scheuren, ik vraag me af of dit gemakelijk te vervangen is zodat de hemel kan blijven zitten. :oops:NEWMEWS schreef:Kan ik bij mijn volvo v40 , januari 2000, de antenne verwisselen voor het huidige nieuwe model dat bv op de v50 zit?
Het rubber aan de voet van mijn originele antenne is al behoorlijk uitgedroogt en aan vervanging toe.
groeten,
Hans
Je kan de antenne bereiken door het binnenlicht achter weg tehalenTheCrewBroer schreef:Heb jij al iets intussen gevonden? want ik heb het zelfde probleem. Ook het rubber vlink aan het scheuren, ik vraag me af of dit gemakelijk te vervangen is zodat de hemel kan blijven zitten. :oops:NEWMEWS schreef:Kan ik bij mijn volvo v40 , januari 2000, de antenne verwisselen voor het huidige nieuwe model dat bv op de v50 zit?
groeten,
Hans
Een kleinere antenne is geen optie, de huidige antenneis al wat aan de kleine kant voor de FM ferq band. (3meter)
Bel ff naar de echte dealerd, die kenne 't je zo vertelle Freek willem. :twisted:TheCrewBroer schreef:Ik zou graag het type nummer en merk van de standaard antenne willen weten .Dan zou ik er zelf naar op zoek gaan.
Deze vlieger gaat natuurlijk niet op. Dat er hobby bobs zijn die dingen uitvinden en erachter komen dat het past, wil niet zeggen dat Volvo deze informatie heeft en gebruikt, laat staan de dealer. Dan hebben we nogal wat te bestuderen. Tevens komt een stuk productaansprakelijkheid erbij kijken. Als ik jou iets verkeerds zou verkopen van een andere auto waarvan ik dénk dat het ook wel past, (buiten de gegevens en productinfo van Volvo om) , heb ik sowieso een probleem als het niet werkt of als er iets stuk gaat.wel vreemd want eigenlijk zouden ze gewoon alles moeten verkopen ook al past het niet op jouw auto