Nee, heb ik voorgerekendPaul schreef: Heb je hem dan niet op de zaak als je ZZPer bent?
Is het niet een idee om anders die trekhaak pas te doen als je op vakantie gaat? Kan je weer even sparen!
 De bijtelling gaat over de nieuwwaarde/catalogusprijs en dit zou me meer kosten dan het voordeel dat ik eruit haal. Ik hou nu gewoon een kilometerregistratie bij en boek € 0,19 per kilometer aan kosten bij de IB. Dit levert me meer op
 De bijtelling gaat over de nieuwwaarde/catalogusprijs en dit zou me meer kosten dan het voordeel dat ik eruit haal. Ik hou nu gewoon een kilometerregistratie bij en boek € 0,19 per kilometer aan kosten bij de IB. Dit levert me meer op  
 Oh, en bij de nieuwe auto zit al een kilometerregistratie ingebouwd. Deze kan je via de On-Call app nog exporteren naar een XLS ook. Ideaal, dan kan eindelijk het kladblokje uit de auto

Trekhaak doe ik inderdaad voor ik op vakantie ga, hoewel ik wel wat speling neem ivm levertijd vanuit de UK en mogelijke hickups bij het inlezen etc. Die pech heb ik altijd namelijk.
Ik heb net van de verkoper gehoord dat de auto met een beetje mazzel Woensdag klaar is!