Beste Forum-leden,
Voor mijn (recent aangeschafte) V70 MY06 met een HU-650 ben ik op zoek naar een oplossing om met een goede kwaliteit muziek te (bluetooth-)streamen vanaf mijn iPhone 7.
Tevens wil ik graag een carkit o.b.v. bluetooth voor dezelfde telefoon.
Uiteraard het liefst een oplossing zonder veel apparatuur in beeld... ik houd de auto het liefst zo origineel mogelijk:)
Wat is de beste oplossing? Parrot? Ik heb wel eens gehoord een iMiv(?)... is dat iets?
Ik ben erg benieuwd!
Met vriendelijke groet,
Martijn
Op zoek naar meest geschikte bluetooth oplossing!
- Hanegem
- 3rd Gear member
Neem even contact op met Bob van VolvoTech.eu. Die heeft gegarandeerd de beste oplossing. Klik op de banner hierboven of hieronder en dan via de mail contact opnemen. Werkt het beste. Telefoon is niks, want dat stoort hem bij zijn werk. 

Rijd nooit harder dan je engelbewaarder kan vliegen
- Plein69
- 4th Gear member
Heb je nu ingebouwde telefoon in je V70?
Er is nu een alternatief waarbij je bij die het binnenwerk vervangt en de originele functionaliteit behoud.
http://www.v-parts.nl/vdash-bt-phone-p2.html.
Dit is een vervanging van het GSM modem in de PHM module in uw wagen.
De wagen moet zijn uitgerust met af fabriek telefoon en af fabriek radio.
Dit is geen module met stekkers die eenvoudig verbonden kunnen worden, dit is een volledig geintegreerde oplossing voor bellen met een smartphone middels bluetooth en muziek afspelen middels blue tooth op uw eigen Volvo radio, al dan niet met Dolby.
Perfect geluid, en alle functies in de telefoon in de auto blijven bestaan, plus veel meer.
Telefoonboek zal worden overgenomen en alles kan in de display worden gezien en middels de keypad en stuurbediening worden bediend.
U kunt dit zien als een wagen uit 2000 naar het audio niveau van een 2012 wagen te brengen.
Systeem is volledige vervanging van standaard telefoonmodule welke af fabriek is gemonteerd, alle fucties blijven bestaan.
Geen kastjes er tussen frommelen, alles gewoon draadloos.
Het gepairde apparaat ( telefoon ) is zichtbaar in de telefoon display in de auto.
Alle knoppen ( stuur en telefoonpad ) blijven werken, ook voor bediening van de streaming van muziek zijn de vooruit en achteruit knoppen te bedienen op het stuur.
pairing met max 19 apparaten ( 1 simultaan )
pairing kan ook tablet zijn of laptop mits blue tooth
koppeling met RTI mogelijk, Y kabel is 15,- extra
mogelijkheden tot afspelen van:
- Muziek
- Spotify
- stemmen middels b.v, google maps door geluidssysteem van de auto , zeer handig...
Telefoongesprekken op te nemen via:
- telfoon
- knoppen op het stuur
- keypad van de telefoon
Telefoonboek van de smartphone wordt geimporteerd in deze module, elke keer ale een nieuw apparaat gekoppeld zal worden komt het telefoonboek mee.
Gepaird apparaat zichtbaar in de display
Er is nu een alternatief waarbij je bij die het binnenwerk vervangt en de originele functionaliteit behoud.
http://www.v-parts.nl/vdash-bt-phone-p2.html.
Dit is een vervanging van het GSM modem in de PHM module in uw wagen.
De wagen moet zijn uitgerust met af fabriek telefoon en af fabriek radio.
Dit is geen module met stekkers die eenvoudig verbonden kunnen worden, dit is een volledig geintegreerde oplossing voor bellen met een smartphone middels bluetooth en muziek afspelen middels blue tooth op uw eigen Volvo radio, al dan niet met Dolby.
Perfect geluid, en alle functies in de telefoon in de auto blijven bestaan, plus veel meer.
Telefoonboek zal worden overgenomen en alles kan in de display worden gezien en middels de keypad en stuurbediening worden bediend.
U kunt dit zien als een wagen uit 2000 naar het audio niveau van een 2012 wagen te brengen.
Systeem is volledige vervanging van standaard telefoonmodule welke af fabriek is gemonteerd, alle fucties blijven bestaan.
Geen kastjes er tussen frommelen, alles gewoon draadloos.
Het gepairde apparaat ( telefoon ) is zichtbaar in de telefoon display in de auto.
Alle knoppen ( stuur en telefoonpad ) blijven werken, ook voor bediening van de streaming van muziek zijn de vooruit en achteruit knoppen te bedienen op het stuur.
pairing met max 19 apparaten ( 1 simultaan )
pairing kan ook tablet zijn of laptop mits blue tooth
koppeling met RTI mogelijk, Y kabel is 15,- extra
mogelijkheden tot afspelen van:
- Muziek
- Spotify
- stemmen middels b.v, google maps door geluidssysteem van de auto , zeer handig...
Telefoongesprekken op te nemen via:
- telfoon
- knoppen op het stuur
- keypad van de telefoon
Telefoonboek van de smartphone wordt geimporteerd in deze module, elke keer ale een nieuw apparaat gekoppeld zal worden komt het telefoonboek mee.
Gepaird apparaat zichtbaar in de display
Laatst gewijzigd door Plein69 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
2.4 T5 Rica getuned 300HP.
V70 3.0T6
V70 3.0T6
- MartijnAbel
- 4th Gear member
Probeer eens een Roidmi 2S. Deze werken zeer goed en zijn voor dat geld zeker het proberen waard.
Volvo V70 2.0T 2011 - Volvo V60 2013 D5 Polestar - Volvo V50 T5 2004 DTC/RICA
-
- Starter
Hoi forum leden,
Ik ben ook op zoek naar een mogelijkheid om die ingebouwde telefoon van mijn V70 P2 te kunnen gebruiken. Ding is te mooi om niet te gebruiken.
Heeft iemand ervaring met de 'Volvo BT phone module P2'? Hij wordt door TRP Powerflush verkocht. Ik heb het een paar keer voorbij zien komen, maar kan er geen gebruikers ervaring van vinden.
link naar Powerflush
Werkt de telefoon dan ook echt goed? En ook alles via het stuur te bedienen? En gebruikt hij de microfoon die in de spiegel zit??
Ik ben wel benieuwd. Lijkt me een prima oplossing.
Groet,
Laurens.
Ik ben ook op zoek naar een mogelijkheid om die ingebouwde telefoon van mijn V70 P2 te kunnen gebruiken. Ding is te mooi om niet te gebruiken.
Heeft iemand ervaring met de 'Volvo BT phone module P2'? Hij wordt door TRP Powerflush verkocht. Ik heb het een paar keer voorbij zien komen, maar kan er geen gebruikers ervaring van vinden.
link naar Powerflush
Werkt de telefoon dan ook echt goed? En ook alles via het stuur te bedienen? En gebruikt hij de microfoon die in de spiegel zit??
Ik ben wel benieuwd. Lijkt me een prima oplossing.
Groet,
Laurens.