Ik had geen zin om 200 euro stuk te slaan op basis van een vermoeden dus de grote gok maar genomen en via marktplaats een tweede hands gekocht voor 40 euro waarvan ik BIJNA zeker wist dat het partnummer compatibel was met mijn Volvo. (deze kwam uit een S80 2.4 van 2001) Via mijn broer is de LMM bij mij gekomen aangezien hij bijna in Belgie opgehaald moest worden en mijn broer toch nog mijn kant op moest.
Dusssss... Op de werkbank de 'nieuwe' LMM uit de koker gehaald (had geen zin om het hele luchtfilter los te halen

Oud: 0 280 218 108
Nieuw: 0 280 218 088
Beide hebben dus hetzelfde partnummer sensor waarvan ik te lui was om een foto te maken en dus geen nummer bij de hand heb, maar jongens ga er maar van uit dat het geen reet uitmaakt welke van de twee bovenstaande partnummers je koopt.
In het weekend geen tijd gehad voor uitgebreide testritjes, dit was al een haastklusje tussendoor! (vandaar geen foto's) Maar ik heb vrijdagmiddag in ieder geval de auto kunnen starten zonder problemen, gas geven zonder problemen en een net stationair toerental. Vanmorgen op weg naar werk niets vreemd kunnen ontdekken en in ieder geval geen hikjes gevoeld. Dit zegt op zich nog helemaal niets aangezien de hikjes zeer incidenteel zijn en eigenlijk alleen boven de 13 graden buitentemperatuur voorkomen.
Misschien dat het vanmiddag warm genoeg is om wat verschil te merken maar tot nu toe valt mijn grote gok op marktplaats nog niet tegen