Ja Paul nog altijd naar Platja d Aro.. Voelt als mijn 2e huis..Paul schreef: Weer richting de Costa Brava?
Jij ook nog steeds naar Pals? was het toch?
Ja Paul nog altijd naar Platja d Aro.. Voelt als mijn 2e huis..Paul schreef: Weer richting de Costa Brava?
Super leuke streek. Kom er altijd erg graag.BendW schreef: Platja d Aro,daar komen we ieder jaar weer lekker met de boot naar toe gevaren...Wij zitten in L estartit,is idd een 2de thuis.we gaan al 3 generaties naar daar...
Dat is wel echt balen.. Dan word je geduld wel op de proef gesteld.VOLVOC schreef: Dealer laat me gisteren weten dat onze 'begin april' bestelde XC60 R-design T8 pas laat oktober verwacht wordt.. tegenvaller!! Eerst was het begin september. Reden: de vele opties!
was het nog een specifieke optie waar de levertijd door is vertraagd. ben afgelopen weekend nog bij de dealer geweest en die geeft in mijn geval nog steeds aan 20-08 binnen bij dealer. ik heb namelijk ook bijna alle optiesVOLVOC schreef: Dealer laat me gisteren weten dat onze 'begin april' bestelde XC60 R-design T8 pas laat oktober verwacht wordt.. tegenvaller!! Eerst was het begin september. Reden: de vele opties!